Skocz do zawartości
Michał Gorycki

Komunikat: "nie wybrano preferowanej karty sim do wysłania sms" po aktualizacji androida 7.1.1.Nie mozna wysylac sms po wlaczeniu danych - co zrobic?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mam problem z komunikatem "nie wybrano preferowanej karty sim do wysłania sms" po aktualizacji androida 7.1.1  z 19.09.17. Po restarcie telefonu po włączeniu transmisji danych z pakietu można wysyłać sms ale nie działa transmisja danych, natomiast sytuacja ma się odwrotnie, kiedy restartuję" dezaktywuję i ponownie aktywuję kartę sim" , wtedy działa net ale nie działają sms. Jeżeli ktoś wie co zrobić proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Telefon Asus Zenfone 3 Max Laser

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam dokładnie to samo jak napisał przedmòwca, proszę o pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wp67

    Witam. Mam taki sam telefon i identyczny problem. Wszystko zaczelo sie od ostatniej aktualizacji systemu. Ustawienia fabryczne nie pomogly. Problem rozwiazalem przypadkowo przez wyjecie slotu na karty i ponownym jego wsunieciu na wlaczonym telefonie, wprawdzie po ponownym uruhomieniu telefonu znowu jest ten sam problem ( transmisja danych sie nie odpala) ale dobre i to, i tak w sumie wogole nie wylaczam telefonu a puki co wszystko smiga. Pozostaje czekac na nowa aktualizacje. Pozdrawiam :slight_smile:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie objaw podobny ale...

     

    Najpierw szlag trafia internety, sms działa normalnie.Transmisja jest włączona, internetów brak. Restart telefonu nie pomaga. Nie pomaga również wyłączenie i włączenie transmisji.  Pomaga natomiast :

    Ustawienia -> Ustawienia 2 kart SIM  i wyłączenie karty (korzystam z jednego SIM'a + MicroSD ) ale po tym zabiegu transmisja wraca, szlag trafia wysyłanie SMS i się pokazuje komunikat " nie wybrano preferowanej karty sim do wysłania sms " resety cuda wianki nie pomagają :D Pomaga reset do fabryki z poziomu menu telefonu.  Dziś znów mnie to spotkało, więc przyzwyczajony szybki reset ale tym razem trzasnąłem HARD RESET z poziomu menu dostępnego VOLUME DOWN + Power zobaczymy co to będzie :D

     

    Jak koledzy wyżej... Android 7.1.1

     

    UPDATE 01.11.2017.
    Znów to samo. Niestety HARD nie pomógł.

     

    Edytowane przez PiotrLobuz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.