Skocz do zawartości
irekwielki01

Nie pojawiają się u mnie powiadomienia o przychodzących połączeniach telefonicznych na zegarku.

    Rekomendowane odpowiedzi

     

    Od pewnego czasu nie pojawiają się u mnie powiadomienia o przychodzących połączeniach telefonicznych. Ktoś do mnie dzwoni, na zegarku cisza. Jeżeli przy nawiązywaniu połączenia włączę przycisk Bluetooth zegarek przejmuje rozmowę, może to się zbiegło z nową aplikacja gear. Resetowanlem już zegarek, po przywróceniu aplikacji dalej to samo. Aplikacje od gear mają wszystkie uprawnienia. Macie jakiś pomysł?

     

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    @irekwielki01

    Sprawdź czy w ustawieniach Bluetooth czy masz włączona opcję Dźwięk połączeń.

    U Ciebie w telefonie może się to nieco inaczej nazywać chociaż masz Samsunga to może będzie tak samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @zabka35i

    W ustawianiu Bluetooth mam tylko jedną opcję dźwięk połączenia i jest włączona

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez zabka35i
    Nie cytujemy postów pod którymi piszemy odpowiedź. Używamy opcji Wspomnij ewentualnie dodajemy @up

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    A masz możliwość wypróbowania na innym telefonie zegarka?

    Jeżeli tak to spróbuj tylko nie przywracaj kopi z zegarka tylko zrób na czysto.

    Edytowane przez zabka35i

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W który miejscu w zegarku?
    W opcji Bluetooth mam tylko szukaj zestawy głośnomówiącego

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    Pomyliłem zegarki , w S3 nie ma opcji dodatkowych w Bluetooth.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    @irekwielki01

    Szukałbym problemu w tel. Co masz jeszcze włączone po BT prócz zegarka? Nie masz jakiegoś programu do przekierowywania dźwięku połączeń BT? Zawsze możesz odinstalować Galaxy Gear z tel i zainstalować ponownie. Na wszelki wypadek odinstaluj również wszystkie programy powiązane z Galaxy Gear. Zrobisz to z systemowego menadżera aplikacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich,

    zegare pięknie działa z tym że jak ktoś do mnie dzwoni to za pomocą zegarka mogę tylko odrzucić połączenia lub wysłać szybką wiadomość. Jakieś pomysły co może być tego przyczyną?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Telefon inny niż Samsung?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    aplikacja gear zainstalowana na telefonie?

    Edytowane przez jurislawek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x