Skocz do zawartości
f76t

Słaba jakość rozmów S8+

    Rekomendowane odpowiedzi

    f76t

    Witam

     

    Jako nowy nabywcą S8+  lecz zauważyłem, że w moim egzemplarzu rozmowa telefoniczna jest na niskim poziomie. Mojego rozmówcę słyszę z trzaskami /lub jakby metalicznymi przebiciami co kilka sekund. Zastanawiam się co działa nieprawidłowo bowiem dźwięk powinien być czysty. Infolinia PLAY zapewnia, że po ich stronie jest wszystko prawidłowo i że prawdopodobnie jest to wina telefonu. 

     

    Screenshot_20170923-140247.thumb.png.8e3652d9184db805725f853d82bb7824.png

     

    Proszę o sugestie.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    flisu

    Kodeki są ok. rozmowa powinna być w jakości HD.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wina sieci.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    peterpp

    Absolutnie nie jest to wina telefonu. Miałem podobny problem z S7edge mianowicie jakieś trzaski podczas rozmowy. Udałem się do serwisu Samsung akurat miałem w Łodzi i serwisant po 2 godzinach testu telefonu nic nie stwierdził oprócz diagnostyki telefonu jeszcze mi wgrał zdebrandowane oprogramowanie ponieważ miałem telefon z Plusa.

    Edytowane przez peterpp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaki problem poprosic kogoś ze znajomych rodzinny kto ma numer w innej sieci żeby na chwilkę karę pożyczył. Wykonać kilka połaczeń i sprawa się wyjasni....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    f76t

    @szuwar1978I faktycznie problem w 99% leży po stronie PLAY.

    Miałem okazję pożyczyć kartę ORANGE i tam nie ma żadnych zniekształceń dźwięku. Co ciekawe PLAY wymienił mi już kartę SIM i to nic nie pomogło. Poczekam na odpowiedź z działu technicznego, może coś na to zaradzą.

    Edytowane przez zabka35i
    Nie cytujemy postów poprzedzających używamy opcji @wspomnij lub @up

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nic na to nie poradzę. Będą Ci pewnie kazali przywrócić telefon do ustawień fabrycznych.
    Niestety Play ma słabe nadajniki i jak jest mocne obciążenie to nie wyrabiają. A jak korzystasz z roamingu krajowego to wiadomo że Ty będziesz obsłużony przez cudzy nadajnik po klientach własnych

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x