Skocz do zawartości
krisso14

Gdzie są ustawienia automatycznego wygaszania ekranu po wybraniu numeru i przyłożeniu do ucha?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy w Samsungu Galaxy A5 2017 z Androidem 7.0 jest do ustawienia opcja automatycznego wygaszania ekranu po wybraniu numeru i przyłożeniu do ucha?
Czy raczej powinno się to dziać automatyczne i problem jest z czujnikiem zbliżeniowym, który nie działa prawidłowo

Z góry dzięki za odpowiedź,

Pozdrawiam

 

Edytowane przez camdell
Tytuł został zmodyfikowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krisso14 Działa automatycznie, może masz włączoną funkcję: Ustawienia ---> Zaawansowane funkcje ---> Bezpośrednie połączenie? Ewentualnie Smart Stay?

Edytowane przez radoslawik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyłączone Bezpośrednie połączenie ale nawet po włączeniu tej funkcji połączenie nie nawiązuje się po przyłożeniu. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy czujnik faktycznie działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krisso14 CPU-Z - w zakładce Sensors ---> Proximity powinno po przyłożeniu palca do czujnika (lewa strona od głośnika rozmów) pokazywać 0cm (gdy palec przyłożony) i 8cm na czysto.

Edytowane przez radoslawik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ten czujnik jest w okolicach czujnika światła i dobrze przykładam palec to jest padnięty chyba. Cały czas pokazuje 8cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krisso14 Czujnik zbliżeniowy jest prawdopodobnie wewnątrz czujnika światła. Nie musi być walnięty, może to po prostu jakiś błąd po aktualizacji, tak jak było to w przypadku trzeszczącego głośnika (u niektórych) przy przechodzeniu na 7.0 poprzez OTA.

Edytowane przez radoslawik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe. Czujnik światła działa prawidłowo - wartości są ok. Telefon zakupiłem już z zainstalowanym Androidem 7.0. Kwestia czy jest to tylko mój problem czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krisso14 Ja swój aktualizowałem z 6.0.1 i nie mam z czujnikiem problemu. Zawsze możesz wrócić do fabrycznych, o ile masz czas aby potem przywrócić kontakty/zainstalować od nowa aplikacje itp. pamiętając o usunięciu konta Google z telefonu przed resetem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telefon ma w sumie dwa dni więc nie ma problemu bo za wiele nie zdążyłem na nim podziałać :) Jeżeli to nie pomoże pozostaje oddać na gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krisso14 Pamiętaj o usunięciu konta Google z telefonu przed resetem - to bardzo ważne. Daj znać jak coś zdziałasz.

Edytowane przez radoslawik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.