Skocz do zawartości
Muszczu

Samsung Galaxy S8+ pytania do właścicieli

    Rekomendowane odpowiedzi

    @sroczkin @rybus85 jadę go jutro odebrać osobiście także zobaczymy bo cena naprawdę atrakcyjna. Piszę że ekran i tył jest w idealnym stanie tylko te dwie rysy z boku. A co do dokumentów to ma fakturę zakupu ze sklepu który zajmuje się sprzedażą telefonów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sroczkin

    Pamiętaj o sprawdzeniu ekranu za pomocą kodu serwisowego *#0*# i tam najpierw LED a potem poszczególne kolory RED , GREEN , BLUE . Będziesz wiedział czy ekran nie wypalony i jak z różem.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pemu

    Myślicie ,ze warto zmienić s6 na s8+?

    Przede wszystkim interesuje mnie różnica w jakości zdjęć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najpierw weź do ręki S8+ bo różnica wielkości między S6 a S8+ jest dość spora

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rybus85

    Jak u Was jest z HDR w netflixie? Ponoć powinna być ikonka HDR a u mnie jest tylko HD

    Spoiler

    Screenshot_20180418-160545_Netflix.thumb.jpg.3ca948acd9baca22c3239168607cff44.jpg

    Mam na koncie ustawioną maksymalną jakość bez oszczędzania itd...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a poczytaj jakie platformy wspiera Netflix, zadzwoń do suportu i się dowiedz czy hdr na twoim urządzeniu jest dostępne - jeżeli jest a nie działa to będziesz musiał przeprowadzić hard reset.

    Edytowane przez Gość

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rybus85

    Za dużo zachodu haha. I tak głównie na tv oglądam. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poważnie się zastanawiam nad zmianą swojego s7, na s8+ główny powód to słaba bateria, po 15 miesiącach ma już chyba dość, niekiedy nie dociagam do wieczora, po 2h sot to max po lte, wszystkie społecznościowe ograniczone dane i powiadomienia, nic nie pomaga.

    Czy w s8+ bateria wytrzyma do wieczora i będzie te 4h sot po lte? Wydajność nie pytam, bo to taki poprawiony s7 jeżeli o procesor chodzi.

    Odnośnie tej promocji to samsung zwraca 400zl i jeszcze dodają 250 przy odkupie starego smartfona, ale czy te promocje się łączą, czy mogę skorzystać albo z tego 400 zł zwrotu lub stary+250 zł?

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pemu

    Tak. Promocje się łączą. 

    Tej drugiej jeszcze nie ma. Oferta w Samsung Members pojawi się po 30 dniach od uruchomienia telefonu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja kupiłem dwa dni temu i jeszcze żadnej promocji nie ma w Korzyściach. Ta z 400 zł ma się rzeczywiście pojawić po 30 dniach, ale ta z odkupem już powinna być i zaczynam się martwić.

     

    Mam jeszcze do Was pytanie: jak przytrzymuję przycisk środkowy to pojawia się symbol Samsung Internet i automatycznie włącza się ta przeglądarka. Da się to jakoś zablokować? Żeby ten przycisk był tylko przyciskiem domowym i nic nie robił nawet po przytrzymaniu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x