Skocz do zawartości
lukasz1

Xiaomi Mi A1 - dyskusja ogólna, pytania, wrażenia

    Rekomendowane odpowiedzi

    jumis

    Cześć .

    Forumowicze czy mamy wśród nas kogoś kto pracuje w CCS w Piasecznie ?

    Mam pewne pytanie co do wysyłanego tam telefonu.

    Pozdrawiam 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Raczej nikt się nie ujawni ;)

    Co to za pytanie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jumis

    Telefon nie widzi sim ,a plecki są pęknięte.

    Czy uznają gwarancje ? Czy będą kombinować że to może przez to...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    maxprzemo

    @jumis A jesteś pewny że nie przez to? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jumis

    Ja tak , oni nie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam 

    Jak zrobić w tym telefonie Hard Reset kombinacją klawiszy ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Najlepiej sflashować nowy ROM przez MiFlash zaznaczając opcję Wipe data.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Od dłuższego czasu mam dość irytujący problem ze swoim Mi A1. Telefon już wprawdzie czeka na następcę, ale nie chciałbym, żeby niebawem wylądował w szufladzie. Chodzi o to, że urządzenie ma spore problemy z zasięgiem, szczególnie podczas rozmów telefonicznych. Przykładowo jest 3/4 zasięgu, wybieram numer i zasięg spada do zera, rozmowa jest rwana, często następuje samoczynne zakończenie połączenia. Poza tym bywa tak, że już nie już podczas rozmów telefon także traci zasięg, przez krótsze lub dłuższe momenty nie ma go w ogóle, tak jakby w urządzeniu nie było karty sim. Problem występuje od dość dawna, jednakże wcześniej było dobrze, można było normalnie prowadzić rozmowy, korzystać z Internetu bez nagłych spadków zasięgu. 

    Jak dotąd nie robiłem nic, żeby wyeliminować problem, gdyż nie wiem, czy jego powód wynika z uszkodzenia sprzętu, czy też leży po stronie oprogramowania. Czy to możliwe, że któraś z aplikacji na to wpływa? Próbowałem przeprowadzać rozmowy np przy wyłączonej transmisji danych, ale było jeszcze gorzej, zaś przy włączonej transmisji przełączałem między 3G a LTE, ale to też nie przynosiło znaczącej poprawy. Obecnie korzystam z oferty Mobile Vikings (infrastruktura Play), dawniej miałem a2mobile (Plus) i wtedy było nawet gorzej, bo w pewnym momencie już praktycznie nie dawał się nawiązywać stabilnego połączenia. Mieszkam w małej miejscowości, ale problem występuje także wtedy, gdy przebywam w dużych miastach. 

    Jak to ruszyć? Czy to prawdopodobnie problem sprzętowy, z którym nie da się już wiele poradzić? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wojted

    @janusz91ff Na twoim miejscu zacząłbym od przywrócenia ustawień fabrycznych. Jeżeli problem ustąpi to ok a jak nie to może to oznaczać problem sprzętowy.

     

    Sry,, nie zauważyłem, że to post z przed paru miesięcy.

     

    Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x