Skocz do zawartości
radkowski92

OnePlus 3 - Wymiana baterii, rozpoznanie zużycia, gdzie kupić

    Rekomendowane odpowiedzi

    @Toldo

    Nie ma żadnej gwarancji, ale jeden sprzedawca na Ali ma baterie do chyba każdego Oneplusa. Na zdjęciach jest oryginał, a także rozmawiałem z osobą, która zamawiała u tego sprzedawcy i powiedziała, że to jest autentyk - porównywała z zamontowaną baterią. Dodatkowo po półrocznej obserwacji zachowuje się tak jak oryginał, więc to już zależy od Twojej decyzji, czy zaufasz i kupisz taka baterie. Ja na dniach zamówię zapasowa do OP5, bo koszt nie jest duży +/-50zl.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Możesz zapodać linka? Może też bym sobie sprawił...

     

    Nawiasem mówiąc, wg Accubattery, moja bateria po kilku cyklach ma niby 2695mAh (telefon niedługo dobiegnie do roku od daty produkcji)...

    Edytowane przez Toldo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    To co mnie zastanawia, to co trzeba robić, aby zarżnąć baterię po roku czasu od pojawienia się patefonu na rynku ?

    Pomijam uszkodzenia mechaniczne.

    Mając różne telefony u żadnego z nich baterii nie działa się żadna krzywda w czasie eksploatacji koło ~2 lat.

    Bardziej wnioskowałbym, że to wina drainu spowodowanego przez soft, którą to zwykły user nie potrafi wychwycić, nie mówiąc już o jego eliminacji.

    Niestety tak jest w większości przypadków. OFC zdarzają się od reguły wyjątki, ale szczerze jest to sporadyczne.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Fabrycznie wadliwa bateria? Choć sytuacja obecna przypomina mi mocno analogiczną jaką miałem z Xperią Z1 - z każdą kolejną aktualizacją systemu bateria trzymała coraz gorzej, na Androidzie 4.3 było 3 dni, na 5.0 spadło do 1 dnia. Na OP3 podobnie, jak kupiłem to był etap OOS 3.2.8 i tam bateria trzymała super bez zbędnych kombinacji. Teraz żeby mieć te 4+h SoT'u i dobę działania trzeba stosować jakieś tricki i kombinacje. Ja się boję pomyśleć co by było gdybym miał synchro włączone cały czas i nie daj Boże lokalizację (nawet na oszczędzanie energii)...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Naprawdę, aby trafić patefon z fabrycznie uwaloną baterię, która przechodzi przecież QC przed montażem to trzeba mieć cholerne szczęście, albo

    pecha jak kto tam woli.

    Natomiast co do jednego @Toldo jesteśmy zgodni, że baterią lepiej trzymała na początkowych builidach OOS z MM niż obecnie na N, niestety.

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na Oreo będzie jeszcze gorzej ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Jeśli chodzi o sprawdzanie jakości to wiem jak to wygląda u mnie w firmie i z dużym prawdopodobieństwem mogę stwierdzić, że takie babole są możliwe niestety, zwłaszcza w młodych firmach (taką poniekąd jest wciąż Oneplus) przy masowej produkcji. Czy oreo przyniesie zmianę? Liczę, że tak, głównie dzięki ograniczeniu procesów w tle. Jeśli nie no to pewnie przyjdzie czas faktycznie zastanowić się nad zmianą sprzętu.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zapodajcie tego linka do tych bateri bo serwis raczej mi tego nie przyjmie na gwarancji mam telefon z drugiej ręki a żeby wysłać go do serwisu trzeba podać email na który był kupowany telefon czego niestety nie posiadam da się to jakoś ominąc ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Roy

     

    Sam z każdą kolejną aktualizacją obserwuje coraz niższy SoT, tylko ja mam OP5, nie OP3, jednakże sytuacja chyba taka sama. Wymienialiśmy się informacjami na ten temat w PW, bo szczerze wątpię w to, że bateria straciła już jakieś 10-15% żywotności w ciągu 3 miesięcy. Praktycznie nie jest to możliwe, ponieważ w mojej sytuacji dbam o kondycję akumulatora (nie rozładowuję do kompletnego zera, po osiągnięciu 100% od razu odłączam ładowarkę, wyłączam zbędne funkcję kiedy ich nie potrzebuje itd). Druga kwestia to aplikację robią się coraz bardziej zaawansowane i naładowane niepotrzebnymi rzeczami - prosty przykład Facebook. Ok są wersje lite, odciążamy akumulator, ale znowu tracimy na udogodnieniach. Nie wszystkim odpowiada taki kompromis.

     

    @Toldo, @radkowski92

     

    https://pl.aliexpress.com/item/100-original-Oneplus-One-Battery-High-Quality-3000mAh-BLP613-Replacement-for-Oneplus-One-Smartphone/32781242209.html?shortkey=IjmyeeyM&addresstype=600

     

    Tutaj macie dla OP3, przy dzisiejszym kursie na przelewy24 wychodzi jakies 36.35 PLN. Na zdjęciu nie ma loga 1+, ale w feedback'ach możecie zobaczyć, że przychodzi normalna z logo. Są tańsze, są zamienniki, wertowałem temat i ten sprzedawca oferuje autentyki. Po więcej informacji możecie napisać do sprzedawcy, dosyć sprawnie odpowiada (jak na sprzedawcę na Ali). Wymiana banalna jeśli mamy wszystkie potrzebne narzędzia (torx itd). Jeżeli nie jesteście pewni do zakupu z Chin, skontaktujcie się z supportem czy w pogwarancyjnym ich produkcie wymienią wam odpłatnie baterię. Ja się kontaktowałem, ale w celu kupna od nich baterii, to jedynie miła Pani z supportu zaproponowała mi bezpłatną wymianę w serwisie (posiadam gwarancję).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo
    9 godzin temu, radkowski92 napisał:

    Zapodajcie tego linka do tych bateri bo serwis raczej mi tego nie przyjmie na gwarancji mam telefon z drugiej ręki a żeby wysłać go do serwisu trzeba podać email na który był kupowany telefon czego niestety nie posiadam da się to jakoś ominąc ?

     

    Jestem w takiej samej sytuacji jak Ty i do gwarancji jest potrzebny tylko numer zamówienia i dowód zakupu. Zamówienie zostaje wprawdzie przypisane do tego konta, z którego było zamawiane, ale aktualizują adres i w razie kolejnych problemów od razu będzie kurier na Twój adres. Wystarczy kontakt z supportem i wyjaśnienie sytuacji. W moim wypadku tak właśnie było, w niedzielę kontakt z supportem, we wtorek już kurier chciał paczkę zabierać, obsługa w środę, a w piątek już miałem telefon z powrotem z nową płytą główną.

     

    9 godzin temu, trampowsky napisał:

    Ja się kontaktowałem, ale w celu kupna od nich baterii, to jedynie miła Pani z supportu zaproponowała mi bezpłatną wymianę w serwisie (posiadam gwarancję).

     

    Tak sami z siebie to zaproponowali? Ja zgłaszałem problemy z baterią (między innymi) to mi wymienili tylko płytę.

     

    //Edit: zamówiłem baterię. Zobaczymy czy jest to coś warte.

    Edytowane przez Toldo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x