Ja dzwoniłem na dział techniczny (bo nie ma kontaktu bezpośrednio na serwis) i oprócz wyładowania trochę swojej frustracji, otrzymałem tylko info, że telefon musi wrócić na serwis bo zdalnie nie mogą mi pomóc. Tak więc wczoraj telefon został zabrany przez kuriera i z tego co widziałem dzisiaj powinientrafićdo serwisu, więc znowu trochę czekania.
Przypuszczam, że ich Nougat do Ironów jest jeszcze świeży i robimyza beta testerów.
Odnośnie porąbania siekierą to mam podobne odczucia, ponieważ to będzie już 3 wizyta tego Irona na serwisie w pierwszym roku od zakupu (najpierw poprzecznie pękł wyświetlacz,bez żadnych uszkodzeń szkła hartowanego [również z firmy myPhone], oczywiście wymieniony za opłatą, terazpadł przycisk od włączania no i po powrocie z serwisubrak aparatu, czyli kolejna wycieczka do Wrocławia).
Wiem, że to niedrogi smartfon, ale skoro reklamują go jako opodwyższonej odporności to niech jakieś (nieważne jakie ale chociaż jakieś) standardy spełnia.