Witam. Od kilku dni zauważyłem że nie działa jedna słuchawka(prawa). Sądziłem , że uszkodziłem ją przy częstym używaniu. W sklepie przy próbie zakupu nowych okazało się,że wszystkie jakie chcę wypróbować mają ten sam defekt. Wniosek z tego, że mam walnięte gniazdo słuchawkowe. Wiem, że raczej nie naprawię tego we własnym zakresie i nawet nie bede próbował bo mam jeszcze gwarancję ale moje pytaniasąnastępujące. Czy w Łodzi jesttylko jeden autoryzowany serwis Samsunga w Manufakturze i jakie macie wrażenia po kontakcie z nim? Jak długo może trwać taka naprawa bo telefon jest mi niezbędny w pracy? No i te pytania najważniejsze. Telefon mam w Orange ale zaraz po zakupie wgrywałem wersję XEO. Czy muszę przywracać system z operatorem? Jeśli nie muszę to czy przy takiej "błachej" usterce i chyba mało kłopotliwej naprawie powinienem czyścić telefon ze swoich danych?( zdjęcia, dokumenty itp) Pozdrawiam