Odświeżam temat. Również jestem w posiadaniu LG G6 i mam identycznie problemy z tym telefonem jak autor tego tematu.
Nie wiadomo jak do końca w tym przypadku zakończyła się diagnostyka, jednak opiszę jak to u mnie wygląda.
Objawy są identyczne, czyli rozmówca nie słyszy mnie, zdarza się często, że głos zanika, ucina wyrazy, zdania, przełączenie w tryb głośnomówiący nic nie daje, na chwilę jest dobrze i potem znowu są te same problemy. Jakiekolwiek przedmuchiwanie kanaliku z mikrofonem nic nie daje. Pojawiła się aktualizacja systemu, zgodziłem się, pobrałem, jest to wersja V11g-NOV-13-2017 rozmiar tej aktualizacji to: 928,85 MB. Aktualizacja nie przyniosła żadnej poprawy. Telefon był testowany w różnych okolicznościach, na różnych kartach sim, w miejscach, gdzie jest bardzo dobry zasięg, gdzie nikt nie narzeka. We wszystkich wspomnianych przypadkach nadal problem występuje, a im dłużej się rozmawia tym problem się pogłębia. Telefon wysłany poprzez LG Express i wypisanie formularza od lg do Mławy, 3 dni w serwisie, gdy wrócił, była informacja, że dokonano kalibracji, zadowolony włączam telefon i się okazuje, że objawy nie przeszły. Nadal problemy są te same. Nie chcę narzekać na serwis LG, ale w tym przypadku nie zdał on egzaminu, lekko zbaczając z tematu głównego dodam, że rok temu wysłałem do serwisu LG LG g3 i nie mogę narzekać, z telefonem lg g3 do dzisiaj nie mam problemów żadnych. Wracając do LG G6.
Wypróbowałem też to co było proponowane w tym temacie, czyli wyłączenie opcji ograniczenie hałasu oraz czystość głosu. Z włączonymi tymi opcjami jak i bez telefon chodzi tak samo źle jak i wcześniej.
Co do nagrania rozmów na telefonie, wypróbowałem zainstalowany na telefonie HD Voice recorder. Jakość nagrania bardzo dobra, nic do zarzucenia, nagrywałem to co mówię przez 2 minuty, może zbyt krótki okres czasu, ale jednak, ani przez chwilę nie było słychać jakichś zniekształceń głosu itd, wszystko czyściutko słychać.
Jednak nagranie rozmowy telefonicznej z kimś nie pozostawia wątpliwości, że coś jest nie tak, nawet po zainstalowaniu wspomnianej już wyżej aktualizacji telefonu. Udało się komuś rozwiązać ten problem?