Posiadam Huawei Mate 8 od lutego 2016 roku. Kupiony w RTV Euro AGD.
W połowie roku, po aktualizacji do Androida 7 zaczął się problem z baterią.
Przy stanie 40 (czasem 20, 30) % telefon naglezaczął się wyłączać i nie można było go włączyć, jakby bateria była całkiem wyładowana.
Po podłączeniu do ładowarki włączałsię i pokazywał stan baterii, jak przed wyłączeniem.
Reset do ustawień fabrycznych nie pomógł.
Serwis Huawei w Koszalinie nie naprawił telefonu, bo stwierdził, że nie ma do niego części. Dokładniej u nich nie ma i w centralnym serwisie też. Być może inne oddziały serwisowe Huawei, w innych miastach mają te części, ale nie ma możliwości przesunięcia części z jednego serwisu do drugiego.
Serwis odesłał mnie do sprzedawcy.
RTV Euro stwierdziło, że telefon da się naprawić. Przyjęli sprzęt i odesłali po 2 tygodniach z opisem, że została wymieniona płyta główna.
Niestety problem występuje nadal.
Co ciekawe pomimo naprawy na wyświetlaczu pozostało, w stanie nienaruszonym szkło hartowane, które było na telefonie przed naprawą.
Podejrzewam, że telefon w ogóle nie był naprawiany tylko odesłany i tyle.
Niedługo kończy się gwarancja.
Mam w związku z tym pytanie, co to może być za usterka i dwa jak w końcu wymusić od serwisu, albo sprzedawcy prawidłową naprawę?