Chciałbym oddać telefon Xiaomi Redmi Note 3 z powodu problemów z wyświetlaczem (pojawiają się plamy, przebarwienia w górnej części ekranu po prawej i lewej stronie - widać to w zależności od wyświetlanych kolorów).
Problem pojawia się w tym, że telefon ten kupiłemna tej aukcji: https://archiwum.allegro.pl/oferta/xiaomi-redmi-note-3-3-32gb-lte-wysylka-z-polski-i5849108601.html a jak widać na tym koncie nie ma już żadnych sprzedawanych przedmiotów. Co gorsza strona internetowa też już nie istnieje, na maila dostaję zwrotkę Mail Delivery Subsystem. W odszukanej korespondencji mailowej przy zakupie telefonu w stopce były takie adresy:
www.królik24.pl|biuro@krolik24.pl
www.sjcam.com.pl
www.xiaomi.com.pl
Środkowy link faktycznie działa ale czy ma to jakieś znaczenie?
Co mogę zrobić aby skorzystać z prawa do gwarancji? Mogę w jakimś serwisie Xiaomi w Polsce w ramach gwarancji?
Telefon kupowałem na fakturę VAT.