Skocz do zawartości
Gwozdek

Huawei Mate 10 Pro. Aktualizacje oprogramowania.

Gwozdek

Temat do dyskusji o becie Androida 10 dla Huawei Mate 10 Pro -> 

Ten wątek niech pozostanie do dyskusji na temat wersji EMUI 9 do czasu premiery stabilnego EMUI 10

Wiadomość dodana przez Gwozdek

    Rekomendowane odpowiedzi

    mozuk1

    Dziś jest 18.10.2019 a w moim Mate 10 Pro nadal widnieje 8.0.0.112(C652) Nie pomaga ani wyszukiwanie z poziomu tel. ani przez HiSuite. Niestety to dziadostwo jest jeszcze na gwarancji i nie mogę się bawić w FF

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibdor

    Wyczyść apk aktualizacja, wyłącz fona (może nawet wyjmij sim i włóż) i załącz.

    BLA L09 (C55)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mozuk1

    Robiłem już i to ale bez skutku. Sprawdzałem numer IMEI i wychodzi na to że telefon pochodzi ze Szwecji. Może to jest problem

     

    Edytowane przez mozuk1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibdor

    Ja mam z włoskiej dystrybucji i jest 9

    BLA L09 (C55)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mozuk1

    Hmmmmmmmmmm. No to już nie mam pomysłu co może być przyczyną. Próbowałem też ustawień fabrycznych ale to zaskutkowało tylko godzinną grzebaniną z konfiguracją wszystkiego od nowa.

    Edytowane przez mozuk1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @mozuk1 Próbowałeś z jakąś zagraniczną kartą sim np. giffgaff ? Można zamówić darmowy starter tydzień i karta powinna być u Ciebie. Wkładasz do telefonu i bez żadnej rejestracji działa.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mozuk1

    Dokładnie tak zrobię. Zamówiłem już kartę giffgaff. Jeśli to nie pomoże to 2 marca zadziała Firmware Finder 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    15 godzin temu, mozuk1 napisał:

    Dokładnie tak zrobię. Zamówiłem już kartę giffgaff. Jeśli to nie pomoże to 2 marca zadziała Firmware Finder 

    Jesli masz gwarancje to oddaj na gwarancje niech ci oni wgrają nowy soft z 9 juz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mozuk1

    Wszelkie naprawy w serwisach trwają tygodniami a ja nie chcę się pozbawiać telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Skontaktuj się z supportem kraju, z którego pochodzi telefon. Może będą mogli coś wymusić. Ale karta SIM rzeczywiście może pomóc przy tak długim czasie oczekiwania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x