Witam, zrobiłem prostą grę na androida i wrzuciłem na Google Play, co jakiś czas na niektórych urządzeniach mi wyskakuje że nastąpiła awaria. Z konsoli Google Play mam taką informacje o błędzie:
android.view.ViewRootImpl$CalledFromWrongThreadException:
at android.view.ViewRootImpl.checkThread (ViewRootImpl.java:6025)
at android.view.ViewRootImpl.invalidateChildInParent (ViewRootImpl.java:853)
at android.view.ViewGroup.invalidateChildFast (ViewGroup.java:4441)
at android.view.View.invalidateViewProperty (View.java:10979)
at android.view.View.setRotation (View.java:9491)
at com.buko.buko.MainActivity.moveIt (MainActivity.java:282)
at com.buko.buko.MainActivity.access$1000 (MainActivity.java:28)
at com.buko.buko.MainActivity$5.run (MainActivity.java:211)
at java.util.Timer$TimerImpl.run (Timer.java:284)
w wierszu 282 jest taki kod:
imageView.setRotation((float) 45);
w wierszu 28:
public class MainActivity extends Activity implements SensorEventListener {
w wierszu 211:
moveIt(imageView, 0, 0, 0, Byte.valueOf(separated[f]));
Co oznacza tego typu błąd CalledFromWrongThreadException?
Pozdrawiam