Skocz do zawartości
sanczo

konfiguracja internetu i mms w Play

    Rekomendowane odpowiedzi

    SARTAM

    Witam wszystkich poszkodowanych przez MMS w Play.

    Mój telefon to Samsung Galaxy Ace II ( I8160 )

    Kupiłem go wraz z abonamentem także ładnie był skonfigurowany. MMS'y hulały aż miło.

    Płacę 19zł miesięcznie i nie mam wykupionego pakietu na dane.

    Ostatnimi czasy jestem na Custom Romie CM11 KitKat 4.4.4.

    I oczywiście MMS'y nie chodzą. Konfiguracja jest poprawna. Mam dwa punkty dostępowe: net i mms.

    Problem mój polega na tym, że wysyłać mogę MMS'y tylko jak mam włączony transfer. Uważam to za skandal, kiedy to podczas wysyłanie MMS' jestem zmuszony płacić za usługę wysłania MMS'a i za transfer potrzebny na przesył. W moim wypadku, pierwszy MMS wysyłany w danym okresie rozliczeniowym kosztuje mnie dokładnie 5zł - I próg bezpiecznego internetu.

    Pytanie brzmi: czy jest możliwe skonfigurowanie telefonu Samsung Galaxy Ace II by wysyłał MMS'y po staremu?

    Czy czasem 2.3.6 miał możliwość wysyłania GPRS a 4.x.x wymuszają użycie protokołu Internet Protocol version 4 lub 6?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm, mam ten sam problem. MMSy nie działają. Ani w jedną ani w drugą stronę. Ustawienia standardowe play. Internet działa aż miło. MMSy niestety nie... Wie ktoś może jak skonfigurować K&M LIVE

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lucasp

    Czwarty post z pierwszej strony. Dopisz proxy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam!

    Niedawno zainstalowałem CM 12.1 na moją XPERIE SP. Od tego czasu nie mogę wysłać, ani pobrać MMSa.

    Oto moja konfiguracja

     

    NAZWA: Play

    APN: internet
    PROXY: nie ustawiono
    PORT: nie ustawiono
    USERNAME: nie ustawiono
    PASSWORD: nie ustawiono
    SERVER: nie ustawiono
    MMSC: nie ustawiono
    MMS proxy: nie ustawiono
    MMS port: nie ustawiono
    MCC: 260
    MNC: 06

    TYP UWIERZYTELNIANIA: nie ustawiono
    APN type: default,supl

    Protokół APN: IPv4

    Protokół APN podczas roamingu: IPv4

    Nośnik: Nie określono

    Typ MVNO: None

     

    NAZWA: Play MMS

    APN: mms
    PROXY: nie ustawiono
    PORT: nie ustawiono
    USERNAME: nie ustawiono
    PASSWORD: nie ustawiono
    SERVER: nie ustawiono
    MMSC: http://10.10.28.164/mms/wapenc
    MMS proxy: 10.10.25.5
    MMS port: 8080
    MCC: 260
    MNC: 06

    TYP UWIERZYTELNIANIA: nie ustawiono
    APN type: mms

    Protokół APN: IPv4

    Protokół APN podczas roamingu: IPv4

    Nośnik: Nie określono

    Typ MVNO: None

     

    Ma ktoś jakiś pomysł co jest źle?

    Edytowane przez madridista_PL

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na forum play jest rada, szukaj jej pod ,,fake internet ''. Ustawiałem na 2 telefonach i działa bez pobierania danych.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@montezuma Tyle że jak ustawię, tak jak oni proponują, to tracę dostęp do internetu. Mnie nie interesuje, to by mms ciągnęło po wi-fi. Chce mieć i internet z transmisji danych i mms, obojętnie jaką metodą.

    Obecnie internet mi działa, ale mms nie mogę ani wysłać ani odebrać.

     

    EDIT: Rozwiązałem problem z MMS! Zamiast domyślnej aplikacji SMS/MMS zainstalowałem Textra SMS i działa. 

    Edytowane przez madridista_PL

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    spich
    Napisano (edytowane)

    Hey! Przeszedłem z TMobila do Playa i... nie mam internetu!
    Play nie daje automatycznej konfiguracji, a wg ręcznej wszystko jest ok... tylko że internetu dalej nie mam.

    Pomóżcie w konfiguracji

     

    A2 Android 10

    Edytowane przez spich

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    eddie71
    Napisano (edytowane)

    Tam maja błąd z autokonfiguracją - jakieś stare certyfikaty i u mnie się blokuje.

    Mało informacji dodatkowych podałeś np. jaka taryfa i czy masz ustawionego operatora automatycznego, bo może się okazać, że masz wymuszone T-Mobile.

    Ze strony play z konfiguracją. Cytuję::

    Jeśli chcesz ponownie otrzymać wiadomości konfiguracyjne, wyślij bezpłatnego SMS-a o treści "Play" na numer 9999. Pamiętaj, aby zapisać ustawienia w telefonie..

    Jeśli się nie uda, to zgłoś na ich forum "forum play / pomoc play"

    Poza tym może jeszcze za szybko chcesz mieć pełny dostęp. Musi chyba upłynąć ileś godzin, ale tam na tym forum są spece i ci powiedzą. Może jeszcze zdążysz się załapać na darmowe 2x10 GB ważne do końca kwietnia.

     

    Coś

    Edytowane przez eddie71
    dodanie treści

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x