Dizzy
Ja wymieniłem matrycę w serwisie LG w Katowicach. Trwało to 6 dni. Telefon działa i nie utracił wodoszczelności (sprawdzałem w zlewie 😉.
Z jaką wadą matrycy wylądował w serwisie? Nie pojawiły się nowe wady po wymianie (prawdopodobnie każda matryca ma jakąś wadę, nie widziałem jeszcze idealnej)?
spidermax
Kolego a możesz przybliżyć temat tego wyświetlacza ? mam podobny problem, trochę mnie irytuje, tym bardziej, że to nie był tani telefon....
Wymienią ten wyświetlacz ? decydujesz się ?
Ogólnie nie dyskutują chętnie na tematy ekranu w V30. Sami wiedzą, że problemy dalej występują i nie przyjmują każdego przypadku do serwisu (tak wywnioskowałem z toku rozmowy, standardowe tłumaczenie "każda matryca OLED jest inna"... moja Nokia Lumia 820 nie miała takich problemów).
W moim przypadku stwierdzono iż musi zostać wysłane zapytanie do Korei (a wada jest ewidentna, na dole wpada w żółty, na górze w niebieski). Jeszcze nie zostawiłem V30 w serwisie, dałem sobie weekend na przemyślenie. W tym tygodniu podejmę decyzję.
To fakt, że płacąc tyle za telefon wymaga się jakości. Sam byłem potężnie zaskoczony. LG ma jeszcze sporo do dopracowania w temacie matryc OLED.