Skocz do zawartości
Lysolus

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania

Rekomendowane odpowiedzi

Lysolus

W temacie proszę prowadzić dyskusję o serwisie LG. Można też zadawać pytania :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dablju
Napisano (edytowane)
17 godzin temu, regod napisał:

 

 

A propos utraty wodoszczelności po wizycie w serwisie.

Sam planowałem oddanie V30 do serwisu ze względu na nierówną jasność matrycy (jaśniejsza ku dołowi). Hamowało mnie właśnie ryzyko utraty wodoodporności. Będąc w serwisie na Marynarskiej zgłębiłem temat. Okazuje się, iż przy np. takiej wymianie ekranu nie traci się wodoodporności.  Telefon po naprawie jest sprawdzany i nie może wrócić do nas nieszczelny (pokazana została mi aplikacja serwisowa przeznaczona do przetestowania wodoodporności, niestety nie jestem w aktualnie stanie jej znaleźć w menu serwisowym w swoim smartfonie). 

Tak zostałem zapewniony w oficjalnym serwisie LG w Warszawie. Jeśli ktoś będzie w serwisie i otrzyma info potwierdzające lub zaprzeczające temu co napisałem, niech da znać. Pomoże to wszystkim. :)

Edytowane przez spec-naz1
Usunięto cytat który odnosi się do całkiem innego tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dablju napisał:

A propos utraty wodoszczelności po wizycie w serwisie.

Sam planowałem oddanie V30 do serwisu ze względu na nierówną jasność matrycy (jaśniejsza ku dołowi). Hamowało mnie właśnie ryzyko utraty wodoodporności. Będąc w serwisie na Marynarskiej zgłębiłem temat. Okazuje się, iż przy np. takiej wymianie ekranu nie traci się wodoodporności.  Telefon po naprawie jest sprawdzany i nie może wrócić do nas nieszczelny (pokazana została mi aplikacja serwisowa przeznaczona do przetestowania wodoodporności, niestety nie jestem w aktualnie stanie jej znaleźć w menu serwisowym w swoim smartfonie). 

Tak zostałem zapewniony w oficjalnym serwisie LG w Warszawie. Jeśli ktoś będzie w serwisie i otrzyma info potwierdzające lub zaprzeczające temu co napisałem, niech da znać. Pomoże to wszystkim. :)

 

Kolego a możesz przybliżyć temat tego wyświetlacza ? mam podobny problem, trochę mnie irytuje, tym bardziej, że to nie był tani telefon....

Wymienią ten wyświetlacz ? decydujesz się ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dizzy

Ja wymieniłem matrycę w serwisie LG w Katowicach. Trwało to 6 dni. Telefon działa i nie utracił wodoszczelności (sprawdzałem w zlewie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dablju
1 godzinę temu, Dizzy napisał:

Ja wymieniłem matrycę w serwisie LG w Katowicach. Trwało to 6 dni. Telefon działa i nie utracił wodoszczelności (sprawdzałem w zlewie ;).

Z jaką wadą matrycy wylądował w serwisie? Nie pojawiły się nowe wady po wymianie (prawdopodobnie każda matryca ma jakąś wadę, nie widziałem jeszcze idealnej)?

 

3 godziny temu, spidermax napisał:

 

Kolego a możesz przybliżyć temat tego wyświetlacza ? mam podobny problem, trochę mnie irytuje, tym bardziej, że to nie był tani telefon....

Wymienią ten wyświetlacz ? decydujesz się ? 

Ogólnie nie dyskutują chętnie na tematy ekranu w V30. Sami wiedzą, że problemy dalej występują i nie przyjmują każdego przypadku do serwisu (tak wywnioskowałem z toku rozmowy, standardowe tłumaczenie "każda matryca OLED jest inna"... moja Nokia Lumia 820 nie miała takich problemów).

W moim przypadku stwierdzono iż musi zostać wysłane zapytanie do Korei (a wada jest ewidentna, na dole wpada w żółty, na górze w niebieski). Jeszcze nie zostawiłem V30 w serwisie, dałem sobie weekend na przemyślenie. W tym tygodniu podejmę decyzję. 

To fakt, że płacąc tyle za telefon wymaga się jakości. Sam byłem potężnie zaskoczony. LG ma jeszcze sporo do dopracowania w temacie matryc OLED.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spec-naz1

Problem dotyczy prawie każdego producenta który stosuje odmianę matryc OLED, podobny temat jest w dziale Huaweia P10 pro, taki jest niestety urok ekranów OLED, na gwarancji nie powinno być problemu, ja swój mam chyba ok:)

Problemu nie widzę a szukać na siłe nie zamierzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
regod

Ja na szczęście w mojej v30 mam idealnie podświetlony ekran. Co do wodoszczelności to bym nie zaryzykował moczenia w wodzie po wizycie w serwisie. Moim zdaniem 50/50 że, telefon się zaleje, a wtedy z gwarancji nici.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lasica

Przecież jak naprawiają w oficjalnym serwisie to muszą przywrócić wodoszczelność. Nie wiem czego się tu bać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
regod

Oby tak było @lasica . Ludzie jednak są ostrożni co do kwestii wodoszczelności po wizycie w serwisie. Wiele przypadków było że, po serwisie telefon po zanurzeniu w wodzie został zalany. Oczywiście bywały też przypadki że, fabrycznie nowy model potrafił wpuścić wodę do wnętrza obudowy. Wszystko tak naprawdę zależy od tego czy serwisowaniem zajmują się profesjonaliści czy paprochy. Życzę jednak aby żaden z naszych telefonów nie trafił do serwisu a jeśli już tam się znajdzie, oby był w dobrych rękach. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dizzy
Napisano (edytowane)
20 godzin temu, Dablju napisał:

Z jaką wadą matrycy wylądował w serwisie? Nie pojawiły się nowe wady po wymianie (prawdopodobnie każda matryca ma jakąś wadę, nie widziałem jeszcze idealnej)?

 

Ja miałem tak, że w lewa część ekranu była znacząco jaśniejsza. Było to widać szczególnie mocno w ciemnym pomieszczeniu, przy małej jasności ekranu i na kolorach jasnych i odcieniach szarości. Po wymianie jest ok, jednak moje oko i tak widzi delikatnie nierówne podświetlenie (znów po lewej części) ale już nie tak mocne jak poprzednio.

Edytowane przez Dizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.