Skocz do zawartości
Lysolus

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania

Rekomendowane odpowiedzi

Dablju
5 godzin temu, Dizzy napisał:

 

Ja miałem tak, że w lewa część ekranu była znacząco jaśniejsza. Było to widać szczególnie mocno w ciemnym pomieszczeniu, przy małej jasności ekranu i na kolorach jasnych i odcieniach szarości. Po wymianie jest ok, jednak moje oko i tak widzi delikatnie nierówne podświetlenie (znów po lewej części) ale już nie tak mocne jak poprzednio.

U mnie taki efekt występował na dole, był widoczny na całym zakresie jasności. Oddałem dzisiaj telefon do Warszawskiego serwisu. Ponoć jest to ich pierwsza naprawa V30. Nie napawa to optymizmem :) . Zobaczę co z tego wyjdzie, podzielę się wrażeniami po wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spec-naz1

Dlaczego nie napawa optymizmem? Moim zdaniem wręcz przeciwnie:) Telefon jest od prawie 3 miesięcy u nas na rynku a w stolicy naszego kraju nie mieli go jeszcze na naprawie.

Swojego czasu gdy pracowałem jeszcze ze smartfonami, to właśnie najwięcej LG wracało na naprawę gwarancyjną, więc w takim razie wróży to bardzo dobrze.

Oczywiście może to być powiązane z tym że nie ma jeszcze tak wielu użytkowników tego telefonu no ale...:trollface:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dablju
2 godziny temu, spec-naz1 napisał:

Dlaczego nie napawa optymizmem? Moim zdaniem wręcz przeciwnie:) Telefon jest od prawie 3 miesięcy u nas na rynku a w stolicy naszego kraju nie mieli go jeszcze na naprawie.

Swojego czasu gdy pracowałem jeszcze ze smartfonami, to właśnie najwięcej LG wracało na naprawę gwarancyjną, więc w takim razie wróży to bardzo dobrze.

Oczywiście może to być powiązane z tym że nie ma jeszcze tak wielu użytkowników tego telefonu no ale...:trollface:

Nie napawa mnie optymizmem "pionierska" naprawa :). V30 jest bardzo mało. Pewnie wraz ze spadkiem ceny zyska on większą popularność, jak G6 (widziałem już ich sporo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli V30 w serwisie jest tak samo banalne jak g6 to nie ma się czego bać. Robiłem wymianę wyświetlacza na częściach ori LG w G6 2 tygodnie temu i gdyby wszystkie telefony się tak serwisowało to była by bajka. A z tego co widziałem V30 jest bardzo podobnie zbudowane więc bez obaw. I tak wymienią cały LCD razem z ramką itp więc wizualnie zostanie tylko tylnia klapka a to też nie koniecznie ze względu na wodoszczelność. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja oddałem w poniedziałek swoją v30-kę do serwisu na Marynarskiej z powodu aparatu i mi facet powiedział że testują wodoszczelność przed oddaniem klientowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dizzy
Dnia 20.02.2018 o 18:01, Dablju napisał:

U mnie taki efekt występował na dole, był widoczny na całym zakresie jasności. Oddałem dzisiaj telefon do Warszawskiego serwisu. Ponoć jest to ich pierwsza naprawa V30. Nie napawa to optymizmem :) . Zobaczę co z tego wyjdzie, podzielę się wrażeniami po wszystkim.

 

Jak ja oddawałem telefon to również była to "dziewicza naprawa" :D Na szczęście wszystko było ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy się cieszyć,że naprawiają takie lcd bo niestety w poprzednich modelach i u konkurencji jest z tym różnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dablju

Odebrałem dzisiaj sprzęt z serwisu.

Naprawa zajęła 2 dni robocze (20-22 lutego). Matryca została wymieniona w całości. Jest zdecydowanie lepiej. Problemu nierównej jasności nie ma, "gorących punktów" także. Oczywiście otrzymałem pokaz testu wodoszczelności z użyciem ciężarka (nie mogłem się oprzeć zwykłej ciekawości :)). Dostałem także 2 lata gwarancji na ekran od chwili wymiany. Dane na sprzęcie pozostały nietknięte (w sumie wymieniany był tylko ekran, jednak w Samsungu jakakolwiek wymiana wiązała się z przywróceniem ustawień fabrycznych).

Podsumowując, mam bardzo pozytywne odczucia :). Zobaczę teraz jak ekran będzie się sprawował z biegiem czasu.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stitch

Widzę, że serwis lg się trochę ogarnął. Dwa dni po premierze telefonu (zakupionego w przedsprzedaży) zaniosłem swój egzemplarz do serwisu na marynarskiej. Podświetlenie było nierówne i dodatkowo ekran na niskiej jasności wyświetlał brzydkie artefakty (pisałem o tym na forum). W serwisie wtedy zarzekali się, że tak ma być bo to oled i to tak jest i już, nie ma opcji żeby wymienili mi wyświetlacz, czy telefon bo to cecha urządzenia i już - byłem tam dwa razy, raz rozmawiałem z serwisantem który widziałem, że rozumie w czym problem ale "bez kierownika nic nie zrobię", a drugi raz jak był już kierownik to nie dało rady w żaden sposób wytłumaczyć że to jest dramat a nie flagowy ekran w flagowym smartfonie. Telefon oddałem. Miesiąc temu kupiłem we Francji w sklepie LG kolejne V30, ekran jest po prostu idealny. Równomiernie podświetlony i bez żadnych artefaktów. Jakość, a jakość. Miałem ochotę pójść do tego serwisu raz jeszcze i pokazać im (mam zdjęcia poprzedniego egzemplarza), że się jednak da. Ale widzę, że już zaczęli wymieniać ekrany bez gadania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BarteQk

Panowie jak z gwarancja telefonów z rynku europejskiego, z czech np?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.