Skocz do zawartości
Lysolus

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dablju
    5 godzin temu, Dizzy napisał:

     

    Ja miałem tak, że w lewa część ekranu była znacząco jaśniejsza. Było to widać szczególnie mocno w ciemnym pomieszczeniu, przy małej jasności ekranu i na kolorach jasnych i odcieniach szarości. Po wymianie jest ok, jednak moje oko i tak widzi delikatnie nierówne podświetlenie (znów po lewej części) ale już nie tak mocne jak poprzednio.

    U mnie taki efekt występował na dole, był widoczny na całym zakresie jasności. Oddałem dzisiaj telefon do Warszawskiego serwisu. Ponoć jest to ich pierwsza naprawa V30. Nie napawa to optymizmem :) . Zobaczę co z tego wyjdzie, podzielę się wrażeniami po wszystkim.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    spec-naz1

    Dlaczego nie napawa optymizmem? Moim zdaniem wręcz przeciwnie:) Telefon jest od prawie 3 miesięcy u nas na rynku a w stolicy naszego kraju nie mieli go jeszcze na naprawie.

    Swojego czasu gdy pracowałem jeszcze ze smartfonami, to właśnie najwięcej LG wracało na naprawę gwarancyjną, więc w takim razie wróży to bardzo dobrze.

    Oczywiście może to być powiązane z tym że nie ma jeszcze tak wielu użytkowników tego telefonu no ale...:trollface:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dablju
    2 godziny temu, spec-naz1 napisał:

    Dlaczego nie napawa optymizmem? Moim zdaniem wręcz przeciwnie:) Telefon jest od prawie 3 miesięcy u nas na rynku a w stolicy naszego kraju nie mieli go jeszcze na naprawie.

    Swojego czasu gdy pracowałem jeszcze ze smartfonami, to właśnie najwięcej LG wracało na naprawę gwarancyjną, więc w takim razie wróży to bardzo dobrze.

    Oczywiście może to być powiązane z tym że nie ma jeszcze tak wielu użytkowników tego telefonu no ale...:trollface:

    Nie napawa mnie optymizmem "pionierska" naprawa :). V30 jest bardzo mało. Pewnie wraz ze spadkiem ceny zyska on większą popularność, jak G6 (widziałem już ich sporo).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli V30 w serwisie jest tak samo banalne jak g6 to nie ma się czego bać. Robiłem wymianę wyświetlacza na częściach ori LG w G6 2 tygodnie temu i gdyby wszystkie telefony się tak serwisowało to była by bajka. A z tego co widziałem V30 jest bardzo podobnie zbudowane więc bez obaw. I tak wymienią cały LCD razem z ramką itp więc wizualnie zostanie tylko tylnia klapka a to też nie koniecznie ze względu na wodoszczelność. 

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja oddałem w poniedziałek swoją v30-kę do serwisu na Marynarskiej z powodu aparatu i mi facet powiedział że testują wodoszczelność przed oddaniem klientowi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dizzy
    Dnia 20.02.2018 o 18:01, Dablju napisał:

    U mnie taki efekt występował na dole, był widoczny na całym zakresie jasności. Oddałem dzisiaj telefon do Warszawskiego serwisu. Ponoć jest to ich pierwsza naprawa V30. Nie napawa to optymizmem :) . Zobaczę co z tego wyjdzie, podzielę się wrażeniami po wszystkim.

     

    Jak ja oddawałem telefon to również była to "dziewicza naprawa" :D Na szczęście wszystko było ok. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dablju

    Odebrałem dzisiaj sprzęt z serwisu.

    Naprawa zajęła 2 dni robocze (20-22 lutego). Matryca została wymieniona w całości. Jest zdecydowanie lepiej. Problemu nierównej jasności nie ma, "gorących punktów" także. Oczywiście otrzymałem pokaz testu wodoszczelności z użyciem ciężarka (nie mogłem się oprzeć zwykłej ciekawości :)). Dostałem także 2 lata gwarancji na ekran od chwili wymiany. Dane na sprzęcie pozostały nietknięte (w sumie wymieniany był tylko ekran, jednak w Samsungu jakakolwiek wymiana wiązała się z przywróceniem ustawień fabrycznych).

    Podsumowując, mam bardzo pozytywne odczucia :). Zobaczę teraz jak ekran będzie się sprawował z biegiem czasu.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Stitch

    Widzę, że serwis lg się trochę ogarnął. Dwa dni po premierze telefonu (zakupionego w przedsprzedaży) zaniosłem swój egzemplarz do serwisu na marynarskiej. Podświetlenie było nierówne i dodatkowo ekran na niskiej jasności wyświetlał brzydkie artefakty (pisałem o tym na forum). W serwisie wtedy zarzekali się, że tak ma być bo to oled i to tak jest i już, nie ma opcji żeby wymienili mi wyświetlacz, czy telefon bo to cecha urządzenia i już - byłem tam dwa razy, raz rozmawiałem z serwisantem który widziałem, że rozumie w czym problem ale "bez kierownika nic nie zrobię", a drugi raz jak był już kierownik to nie dało rady w żaden sposób wytłumaczyć że to jest dramat a nie flagowy ekran w flagowym smartfonie. Telefon oddałem. Miesiąc temu kupiłem we Francji w sklepie LG kolejne V30, ekran jest po prostu idealny. Równomiernie podświetlony i bez żadnych artefaktów. Jakość, a jakość. Miałem ochotę pójść do tego serwisu raz jeszcze i pokazać im (mam zdjęcia poprzedniego egzemplarza), że się jednak da. Ale widzę, że już zaczęli wymieniać ekrany bez gadania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    BarteQk

    Panowie jak z gwarancja telefonów z rynku europejskiego, z czech np?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x