Skocz do zawartości
Lysolus

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich :) stałem się posiadaczem lg v30 i niestety mój telefon posiada wadę w postaci źle spasowanej obudowy tak jakby ekran lekko odstawał z lewej strony telefonu (ktoś wcześniej już pisał o podobnym problemie). Pytanie czy warto wymieniać telefon czy raczej większość ma taki problem i jak to się ma do wodoodporność?

     

    Pozdrawiam 

    Edytowane przez damgor1990

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @damgor1990 ja nie mam takiego problemu ja jak w poniedziałek kupiłem w komputroniku przez allegro miałem też wadę fabryczną w postaci cienkiej linii przez całą długość ekranu. Napisałem do nich i do salonu sprowadzili nowy i wymienili od ręki tylko na inny kolor, więc polecam wymienić, bo w końcu to nie jest 200zł za jakiś szmelc :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    spec-naz1

    Skoro różnica taka jest widoczna, to jak najbardziej wymieniaj jeśli masz taką możliwość. Chociaż nie będzie to problem z obudową tylko z ekranem. Jak już gdzieś kiedyś pisałem, ekrany które mają zaoblenia i zagięcia, mają to do siebie, że w każdej sztuce się nieznacznie od siebie różnią.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ogólnie to w środkowej części lewej strony w tą szczelinę można włożyć paznokieć, nie zwrócił bym na to uwagi, gdyby jakis mini paproch się tam nie pojawił. Tak, mam możliwość zwrotu telefonu bez podania przyczyny do 14dni. A wasze sztuki są spasowane idealnie? 

    IMG_20180701_094234.jpg

    Edytowane przez damgor1990

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @damgor1990 większość modeli niebieskich tak ma :) 
    Jak masz 14 dni na zwrot, to próbuj zwracać. - ale kolejny egzemplarz będzie identyczny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odesłałem wersję niebieską i zamówiłem wersje silver, zobaczymy jak to będzie wyglądać, jeszcze się zastanawiam nad zamówieniem kolejnej niebieskiej sztuki bo może się trafi ładna sztuka, ale nie wiem czy warto się bawić w to wszystko. 

    Witam, jak napisałem tak zrobiłem. Lg v30 silver przyszedł idealny :) jednak go też odesłałem, aparat podstawowy niestety nie jest warty tej ceny. Teraz zastanawiam się nad huawei p20 pro. 

    Dziękuję bardzo za pomoc. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Takie pytanko, bo dalej walczę z LG w sprawie pozostawienia śladów demontażu na moim telefonie. A mianowicie:

    Po miesiącu czasu odpisał mi gość z działu reklamacji....
    Tym razem miałbym odesłać telefon na inny oddział: na ul. Marynarską w Warszawie na ponowne sprawdzenie telefonu... ( wcześniej nie zauważyli żadnych wad). Czy jest jakaś różnica między tym serwisem, a tym w Mławie?

    Czy ma sens kolejne odsyłanie i czekanie prawie 20 dni na zwrot?

    Edytowane przez Damian Klimek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szymel00

    Jest różnica kolosalna serwisie w Mławie panuje niekompetencja. Miałem z nimi do czynienia z innymi modelami LG. Jeden nowy model z wadą brak sygnału. Wysłany po miesiącu od zakupu, bez żadnych rys itp. Po powrocie z serwisu brak słów. Całość porysowana łącznie z wyświetlaczem od środka. W sieci pełno jest złych opinii o Mławie i ich serwisowaniu LG. Warszawa podobno lepsza. Tam też miałem przyjemność wysłać jeden z moich LG i wszystko było w porządku. Do Mławy 4 razy wysyłałem już telefony LG i 4 razy brak słów. Zawsze kończyło się prawie procesem, który wygrywałem zanim do niego doszło, gdyż przed każdym wysłaniem urządzenie było sfotografowane z każdej możliwej perspektywy. Pismo od prawnika z dokumentacją ich motywowało do uznania roszczenia. Niestety ale serwisy zapominają, że klient ich pan i robią często fuszerke.

    LG V30

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RDCX

    Ja już wysyłałem do Mławy 3 razy jeden model LG i nigdy nie miałem problemów. Jedynie raz wysłałem z ciekawości do serwisu w Katowicach i byłem równie zadowolony. Beż żadnego problemu wymienili wszystko co trapiło moją G4.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, 2 dni tem kupilem swoje lg v30 .Telefon nie jestt niestety z polskiej dystrybucji. 
    Chciałbym zapytać nieco bardziej obeznanych w temacie użytkowników podobnie jak kilka miesięcy temu użytkownik BarteQk. 
    Jak w takim wypadku jest z Gwarancja? 
    Po sprawdzeniu numeru IMEI okazalo sie że telefon jest z rynku niemieckiego i konsultant poinformowal mnie ze mam gwarancje grzecznosciową. Jesli beda mieli odpowiednie czesci to mi naprawią... a w najgorszym razie pozostaje jakis niemiecki serwis.
    Chciałbym zapytać czy faktycznie różnice konstrukcyjne sa tak duze w stosunku do innych krajów, czy konsultant tylko "straszył" i nie powinno być problemow z jakakolwiek naprawa? To standardowa wersja 64GB niebieska H930, rev 1.1 Mam fakture  jako dowód zakupu ale, nie VAT. Telefon kupowany na allegro nówka sztuka.
    Ktos moze wie cos wiecej na ten temat?

    Edytowane przez PiT1990

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x