Skocz do zawartości
belial9876

i5700 wiesza sie przy blokowaniu/odblokowywaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy i dość zielony jeżeli chodzi o radzenie sobie z problemami telefonu. Konkretnie chodzi o to że wgrałem sobie nowe oprogramowanie czyli pack z tej całej kuchni (zaskoczyło mnie szybsze dzialanie :]) i po jakims jednym dniu zaczęło się dziać coś dziwnego. W momencie blokowania telefonu (nie za każdym razem) telefon się po prostu wiesza i jedyne co zostaje to wyjęcie baterii.

PS właśnie miałem odstępstwo od reguły zawiesił się samoczynnie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Nereus

jaka kuchnia ? spr stworzyć i aktywować partycje swap

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

kuchnia to 1.3.1 d a jezeli chodzi o jakies operacje to prosiłbym o bardziej szczegółowe informacja bo jak wspomniałem średnio się znam. Przeglądałem troche forum w celu znalezienia odpowiedzi i wyczytałem niby że coś takiego może spowodować live wallpaper czyli o ile dobrze rozumiem te ruszające się a ja właśnie taką mam do tego miałem jeszcze zainstalowane dwa zegarki i ktoś pisał (ale chyba nie na tym forum) że różne aplikacje lubią się gryźć ... czy to faktycznie może być problemem ??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Nereus

Zmien soft na cos nowszego to co masz jest starcociem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hmm no to co proponujesz ?? tylko coś co nie sprawi mi jakiegoś wielkiego problemu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jak chcesz coś na modzie 2.1 to wgraj sobie UltimateFrozenSpicaClair v2.0 - perfected .Telefon będzie stabilny od czasu wgrania i później baaardzo długo mam ten soft już 2 miesiące i nic nie dzieje się co prawda kernel zmieniłem na inny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi