1. Jeśli podpisałem umowę w salonie nie masz możliwości odstąpienia bez naliczenia kary umownej
2. Jeśli jest tak jak mówisz to idziesz do tego samego salonu i oddajesz z tytułu rękojmi. NIGDY GWARANCJI
3. Na rękojmi masz większe prawa. Żądasz wymiany telefonu.
Sam to ostatnio przerabiałem. Babka wróciła na następny dzień. Telefon się grzał pod ładowarką. Poszło na rękojmie. Ekspertyza z serwisu potwierdziła, że telefon miał wadę fabryczną. Efekt Wymiana na nowy.
Tylko procedura to prawie 1,5 miesiąca. Niestety. Nikt nie da Ci nowego telefonu z salonu. Jest od tego specjalny dział Play w Warszawie. Salon mając takie potwierdzenie odsyła zepsuty telefon do nich. Oni w tym momencie wydają nową sztukę.
dodana zawartość
Stitch
Daj znać z ciekawości czy wymienili Ci bez problemu czy chcieli wysyłać na gwarancję do serwisu LG.
Nigdy salon nie wymieni sam z siebie.
Jesteśmy mocno z tego rozliczani. Telefon są w pełnej inweturze po IMEI. Nie wiem jak w salonie własnym
Ja pracuje u dealera. My mamy te urządzenia w formie dzierżawy.
Wymiana jest możliwa, ale zawsze po ekspertyzie serwisu. Nikt nie uwierzy na słowo. A konsultant nie ma uprawnień do oceniania stanu technicznego.
P.S. Nawet zwykłe zgłoszenie gwarancyjne, to robimy foto urządzenia od klienta i opisujemy je wizualnie np: delikatne rysy na tyle, ekran idealny, zabezpieczony szkłem ochronnym, pękniecie ramki przy gnieździe ładowania.
Opis usterki:
I tu tak naprawdę wpisujemy to co dyktuje nam klient. Nie ingerujemy w to. Bo my nie używamy tego sprzętu tylko klient i to on wie jaki jest problem