Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

Dobrze znasz WordPressa? Czytaj więcej.. ×
rammiro

AliExpress: minęło 60 dni od zamówienia, towaru nie ma - co robić?

    Czy kiedykolwiek nie dotarł do Ciebie towar z AliExpress?  

    39 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Czy kiedykolwiek nie dotarł do Ciebie towar z AliExpress?

      • Tak, ale zwrócili mi pieniądze
        15
      • Tak, ale wysłali towar ponownie
        1
      • Tak i byłem stratny
        4
      • Nie
        19


    Rekomendowane odpowiedzi

    rammiro

     

    Rzadko robię zakupy na AliExpress, ale jak już robię to mnie wciąga i zawsze kupuję sporo. Ostatni taki zakupowy szał miałem 2. października kiedy to zamówiłem cztery przedmioty, wszystkie w granicach $5 i z darmową przesyłką.

    Do dzisiaj dotarł tylko jeden i to najtańszy z nich wszystkich. Minęło już ponad 60 dni od czasu zamówienia, więc z tego co wyczytałem na AliExpress należy mi się zwrot pieniędzy. 

     

    Otworzyłem więc trzy spory ze sprzedającymi. Teraz takie pytanie do Was - czy Wam również zdarza się taka sytuacja? Jeśli tak, to jak często? Przy produktach o jakiej wartości? Jeśli otwieracie spór to kończy się on pozytywnie załatwioną sprawą?

     

    Zastanawiam się czy tylko ja mam takiego pecha? Moje konto będzie wyglądało totalnie niewiarygodnie jeśli 75% transakcji nie dochodzi do skutku.

     

    Różne są też reakcje sprzedawców. Jeden z nich zasypał mnie takimi wiadomościami:

    Cytuj
    
    Friend, 
    We're so sorry about this, 
    We do understand your anxiety, because we feel as yours, 
    Your parcel was just delayed in your country,
    You plz kindly wait for another 15 days for the update ?
    As we know post works a little slowly sometimes,
    We promise if the information still has not been updated, we will offer you a good solution ,ok?
    Thank you for your patience.
    Nice day

     

    Cytuj
    
    Friend
    So sorry for that.
    I do not know what to say to you that can reduce your worry. 
    But we did send you. 
    The post just did not update the information on time.
    No information does not mean that your item was not sent.
    It is still moving. 
    We are always here for you, you still have enough delivery date, please kindly cancel (NOT accept) the dispute and wait patiently, OK?
    Please don't worry, we're responsible for our business.
    Best regards
    Cytuj
    
    Friend,
    We sincerely apologize for the trouble to you,
    The parcel should be delayed somewhere,you kindly leave us 15 more days, ok?we will check with China post for the problem,
    We promise if still no update 15 days later,we will offer you a good solution.
    Could you kindly help us cancel (NOT accept) the dispute first? thank you and wish you get soon.
    Nice day
    Cytuj
    
    My dear friend                                                                                                                               
    This is an international logistics, time will be longer, your package is in transit, let us look at the logistics information to Update and wait patiently, okay? 
    Your parcel will reach you successfully, do hope you kindly cancel (NOT accept) the dispute ~thank you for Understanding~48.gif
    
    P.S: please cancel the dispute (you can open dispute again) 
    Don't accept the dispute (not able to open dispute again, the order is closed )  
    Best regards
    Cytuj
    
    Dear friend
    Your parcel is on the way to you.
    Please do not worry and wait patiently ok?
    It will arrive you soon.
    Could you please kindly cancel the dispute for us now? it hurts us heavily.
    We can solve the problem via communication , dispute help us nothing but harm.
    Thank you~
    ps:::
    --Please CANCEL the dispute (you can open dispute again)
    Pls check the link, about how to cancel dispute 
    http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/cancel_dispute.php?spm=0.0.0.0.IrET37
    --Do not ACCEPT the dispute (not able to open dispute again, the order is closed )
    Best regards

     

    Dalibyście szanse sprzedawcy i czekali dalej / anulowali spór czy postawili na swoim?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jadja

    Masz chyba pecha. Ja na aliexpress kupiłem już wiele rzeczy za w sumie pewnie z 2000 $ i zawsze dotarły. Najdroższe to radia do samochodu na Androidzie po ok 300 $. Najszybciej dochodziły po miesiącu, najdalej po ok 30 dniach. W przypadku każdego zakupu jest możliwość śledzenia wysyłki. Często jest tak, że leżą już u nas na cle, czasem ponad tydzień, zanim ocenią że cło się nie należy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rammiro

    Może problemem jest wartość zamówionych przeze mnie przedmiotów? Tego typu przesyłki zwykle odnajduje w skrzynce na listy, co według mnie oznacza, że poczta za nie odpowiedzialności nie bierze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    oset

    elektronika to tylko gearbest na ali to mozna kabelki kupowac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm, ostatnio sam dłużej czekam na przesyłki z ali. - najprawdopodobniej jest to spowodowane aktualnym natłokiem zamówień zarówno jeśli chodzi o sprzedawców jak i również pocztę. Normalnie w ciągu roku średni czas dostawy przesyłki miałem ok 3 tygodni(najszybciej 13 dni, oczywiście darmowa wysyłka).

    Przesyłki lądują do skrzynki bo nie są priorytetowe(to już zależy od sprzedawcy/przewoźnika, np. teraz miałem przesyłkę z darmowym transportem przez NL-post, i była normalnie rejestrowana "TRACKED" więc miałem "względnie" stały podgląd na aktualne miejsce przewozu).

    Przesyłki nie rejestrowane "UNTRACKED" często mają podany jakiś "fake" numer dla uspokojenia kupującego. Co nie znaczy że dochodzą wolniej - zależy jaki przypadek.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W ciągu prawie 1,5 roku na aliexpress:

    ok 3 przesyłek nigdy nie dotarło = pełny zwrot $$

    ok 10 przesyłek niezgdnych z opisem / uszkodzonych / lichej jakości = pełna refundacja $$

    1 przesyłka uznana za zaginioną = pełby zwrot $$, jednak po następnych 3 tygodniach towar dotarł. Napisałem do MyFriend i wysłałem mu kasę na PayPal. Uczciwość działa w dwie strony ;)

     

    A To wszystko na ok 300 przesyłek ;) Więc marginalny problem

     

    P.S. Jedna paczka nigdy nie wyszła z chin. Dostałem powiadomienie, że paczka została cofnięta na odprawie. W ten sam dzień miałem uznany spór ;)

    Edytowane przez balwanekbuli

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adeq4

    A ja mam takie pytanie, czy po okresie ochrony kupującego, czyli 60 dni od zakupu jest możliwość otworzenia sporu, czy nie? Za niedługo mija mi 60 dni od zakupu i nie wiem dać szansę poczcie do końca, czy jednak można po czasie utworzyć spór.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @adeq4

    Mam ten sam problem (po raz pierwszy). W ogóle u mnie dziwna sytuacja, bo aplikacja twierdzi, że paczka wysłana, w drodze do UK. Z kolei na stronie przewoźnika, jest napisane, że już dotarła do UK, ale "wisi" już tak od ponad miesiąca. Termin mija 28/01, więc za 5 dni.

    Wszystkie daty są na dzień przed zamówieniem, ale zakładam, że to wina różnicy czasów?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    and79

    Spór musi być załoźoy przed upływem 60 dni. Po tym czasie sprzedawca dostaje kasę i po rynkach. Możesz jeszcze poprosić sprzedawcę o wydłużeniu czasu np. do 75 dni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    Napisałem do sprzedawcy, na razie w miłym tonie, ale wspomniałem o możliwości złożenia "dispute". Zobaczymy co napisze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×