Skocz do zawartości
stark2991

Wada wyświetlacza - zwrot telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

stark2991

To chyba przesądza sprawę zwrotu :(

Spoiler

IMG_20171215_211332.thumb.jpg.59abbbfff77b5a0d869f9621b755fd69.jpg

Spoiler

IMG_20171215_211536.thumb.jpg.4ce633bb7bacada009ff8716bf72202d.jpg

Spoiler

Dec_15_2017_744.thumb.jpg.621cd187404141fafac8c53fa07cabc0.jpg

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia ze zwrotem telefonu to  każda informacja będzie cenna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakiwlej podstawie im chcesz go oddac?

Zreszta zwrotowi podlega towar nowy nie otwierany. Teraz to juz gwarancja

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pantin
Godzinę temu, stark2991 napisał:

To chyba przesądza sprawę zwrotu :(

  Pokaż ukrytą zawartość

IMG_20171215_211332.thumb.jpg.59abbbfff77b5a0d869f9621b755fd69.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

IMG_20171215_211536.thumb.jpg.4ce633bb7bacada009ff8716bf72202d.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

Dec_15_2017_744.thumb.jpg.621cd187404141fafac8c53fa07cabc0.jpg

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia ze zwrotem telefonu to  każda informacja będzie cenna.

 

15 dni kalendarzowych od dnia dostawy jest na zwrot. Tu jeszcze możesz poczytać: https://oneplus.net/pl/privacy-and-legal

Edytowane przez pantin
  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

A jak tam wasze ekrany, wszyscy mają jednolite sztuki? Chcę do nich napisać, ale nieraz ludzie piszą, ze wszystkie sztuki są mniej lub bardziej zwalone. Nie wierzę w to bo nikt nie narzeka, choćby tutaj. Więc albo macie ideały, albo nie dostrzegacie wad. No więc jak tam wasze egzemplarze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gackes
A jak tam wasze ekrany, wszyscy mają jednolite sztuki? Chcę do nich napisać, ale nieraz ludzie piszą, ze wszystkie sztuki są mniej lub bardziej zwalone. Nie wierzę w to bo nikt nie narzeka, choćby tutaj. Więc albo macie ideały, albo nie dostrzegacie wad. No więc jak tam wasze egzemplarze?
Wczoraj nie zauważyłem takiej wady a też patrzyłem pod tym kątem po twoim poście

Wyciapane z OnePlus ¹+5

  • Piwko! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, stark2991 napisał:

A jak tam wasze ekrany, wszyscy mają jednolite sztuki? Chcę do nich napisać, ale nieraz ludzie piszą, ze wszystkie sztuki są mniej lub bardziej zwalone. Nie wierzę w to bo nikt nie narzeka, choćby tutaj. Więc albo macie ideały, albo nie dostrzegacie wad. No więc jak tam wasze egzemplarze?

Jeśli Ci przeszkadza to odsyłaj i nawet się nie zastanawiaj, gwarancja tego nie przyjmie. Lepiej nie będzie wyglądać, a będzie cię to irytować cały czas. Twoja sztuka jest dość mocno zwalona, i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. Fanboje i support będą tłumaczyć, że to "cecha" amoledów, co nie zmienia faktu, że są dużo lepiej wyglądające ekrany albo całkiem bez tego efektu. Wszystkie firmy robią w tym roku niesamowicie zwalone ekrany i wmawiają pelikanom, że tak ma być. Bądź świadomym konsumentem i pamiętaj, że ktoś, gdzieś wydał tyle kasy co ty i ma idealny wyświetlacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

@kosikos87 Tak, wiem. Chcę do nich napisać, ale pojawił się problem, bo przy tworzeniu ticketa system nie widzi mojego zamówienia i nie mogę dokończyć. Samo zamówienie wisi na "order outbound" czyli na 3 kroku, nie wiem dlaczego. Myślałem, że jak zarejestruję telefon to się pojawi możliwość, ale nic takiego się nie stało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2017 o 22:23, stark2991 napisał:

To chyba przesądza sprawę zwrotu :(

  Ukryj zawartość

IMG_20171215_211332.thumb.jpg.59abbbfff77b5a0d869f9621b755fd69.jpg

  Ukryj zawartość

IMG_20171215_211536.thumb.jpg.4ce633bb7bacada009ff8716bf72202d.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

Dec_15_2017_744.thumb.jpg.621cd187404141fafac8c53fa07cabc0.jpg

Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia ze zwrotem telefonu to  każda informacja będzie cenna.

Witaj,

ja zwracałem oneplus 5T. Ostrzegam - jest to bardzo długa i ciężka przeprawa. Zgłaszasz sprawę na stronie, generujesz kod zwrotu - wszystko jest opisane na stronie. Po odesłaniu musisz być bardzo cierpliwy. Nie kwapią się ze zwrotem. Trwa to bardzo długo i niestety support jest dość słabo poinformowany. Na zwrot kasy czekałem prawie 3 tygodnie. Powodzenia

dodana zawartość

Dnia 15.12.2017 o 22:31, Bobovita84 napisał:

Na jakiwlej podstawie im chcesz go oddac?

Zreszta zwrotowi podlega towar nowy nie otwierany. Teraz to juz gwarancja

 

 

Bzdura, masz 14 dni na zwrot. Ja oddawałem telefon rozpakowany i case też był rozpakowany. Trwa to niestety bardzo długo ale kasę zwracają.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

Ludziska, nie wiecie co jest grane? Telefon mam od piątku, a na stronie OnePlusa nadal mi status wisi na "Order Outbound" a nie na "Delivered". U was też wisi czy zmieniło się od razu?

Edytowane przez stark2991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.