Skocz do zawartości
stark2991

Wada wyświetlacza - zwrot telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    stark2991

    @damianeq89

    Teraz to już gorzej wygląda. Jak mój, tylko mój ma przebarwienie na skos, a Twój pionowo.

    Jestem na takim etapie jak pisałem wcześniej - kobita z supportu zaproponowała mi że założy mi wniosek RMA, podałem jej niezbędne dane i czekam na jej ruch, bo na razie w systemie nic nie widać. Jak coś się zmieni to dam znać :)

    Przekonywała mnie, że wymienią mi telefon jeśli nie będzie miał uszkodzeń. Nadal średnio w to wierzę i boję się że odrzucą ale na ryzyko - są tylko dwa uda ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A to chyba też zgłoszę wymianę, chociaż jak pomyślę o całym procesie to mi się odechciewa ;/ . Ostatnio to wszystko trzeba reklamować (niestety spore doświadczenie mam z częściami PC). Gdzie się podziała kontrola jakości :/

    Co do uszkodzeń, ciekawe co mają na myśli, ponieważ mi np ich folia zaczęła odklejać się na krawędziach (1mm)

    Fajnie jakby przysłali nowy i wtedy stary się odsyła, ale nie ma co marzyć o tym :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Panowie i ja z czystej ciekawości sprawdziłem tym sposobem wyświetlacz i wygląda tak

    Spoiler

    PART_1513800818296.jpeg.1dfa87b10d065c2bd014222176c1197a.jpeg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie róbcie dramatu. Po wykonaniu testu u mnie wychodzi, że mam nieco jaśniejszą lewą górną część ekranu. Myślicie, że jak zrobicie zwrot to dostaniecie egzemplarz z nieskazitelnym wyświetlaczem? Wątpię :)Będziecie reklamować do usranej śmierci :) 

    Ja nie będę robić afery, chyba, że za jakiś czas się okaże, że się coś pogorszyło, ale nie wydaje mi się. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    @siemens2004 ale ja nie robię dramatu, w pełni akceptuję ten wyświetlacz i w sumie u siebie nie widzę tego co koledzy wyżej. Ja jestem zadowolony i nic nie będę zmieniał

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dziamot nie masz co robić dramatu, ponieważ u Ciebie problem nie występuje :P Ja u Ciebie tez nic nie widzę :P 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dziamot U Ciebie faktycznie jest okej, ja tak jak pisałem ma lewy róg jaśniejszy, ale naprawdę zauważyłem to dopiero na tej stronce z tymi tłami, nigdzie indziej nawet nie ma szans wyświetlić takiego obrazu. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    @siemens2004 dlatego ja uważam że skoro czegoś nie widać przy normalnym użytkowaniu to szkoda się szarpać bo można wymienić na gorszy. Jeśli kolegom nie odpowiada, niech zwrócą może akurat im się uda i trzymam za nich kciuki :thumbup:

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @stark2991 Napisałem na czacie o wadzie ekranu. Poprosiła o factory reset... jakby to miało coś pomóc :E Też mam status order na Outbound. Quennie z czatu założyła za mnie RMA i dostałem mailem już info z numertem RMA i dalsze instrukcje. Etykieta do wysłania paczki kurierem UPS wydrukowana. Rano będę pakował i wysyłał telefon, a na koniec tylko modlenie się, żeby CTDI uznało wadę i wymienili na nowy bez wady a nie wymieniali wyświetlacz.

     

    Cytuj

    The estimated turnaround time for this request once the service center confirmed they have received the parcel will be: 2 business days for inspection. Once passed, one business day will be for our team to create the Replacement order. Once replacement order was made, 2 business days for processing, 3-7 business days for shipping (Maximum of 12 business days from the time the service center received the parcel)

     

    Cytuj

    Please follow the steps below to complete the RMA process:

    Step 1: Get prepared 
    • Please take the necessary precautions in making sure you back up all your data and remove any additional accessories or personal items from the device.
    • Please include the receipt for your device in your parcel. This can be found in your OnePlus.net account under My Orders.
    • Please be sure to include the official data cable and charger bundled with the device.

    Step 2: Ship your device 
    • UPS will pick-up your device within 2 business days.

    • You will also be receiving an email from CTDI containing a pre-paid shipping label. Should you be unavailable during pick-up, please print this label and drop off the parcel at a UPS center near you at your convenience.

    Please note: All returned products are subject to inspection upon arrival. Should the device not meet the conditions of our warranty (https://oneplus.net/privacy-and-legal) then we reserve the right to have it resolved by either of the following two approaches upon your confirmation: 
    1) Customer will pay for the quoted repair fee to repair the device
    2) Customer will pay for the two-way shipping costs to return the damaged device.

    After you have shipped the device, you may track the status of your request in https://oneplus.ctdipolska.pl/ by entering the device's IMEI(15 digits) or RMA/Claim number (18 digits).

    As a necessary requirement, please note that the item set to be returned must arrive at our service center within 15 days from the time this return request was approved. If it's returned beyond this time frame, the request will be withdrawn.

    Please let me know if you have any questions.

    Best regards,
    Quennie


     

    Edytowane przez damianeq89
    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    @damianeq89

    Czyli jednak walczysz? :)

    I jak rozumiem chcesz wymianę?

    Mi jeszcze RMA nie utworzyła, pewnie dzisiaj.

    Z tego co rozumiem to telefon jedzie na inspekcję do CTDI a jak przejdzie inspekcję to wysyłają Ci nowy z magazynu

    @dziamot

    Nie robiłbym hałasu gdyby nie to, że jestem wyczulony i zauważyłem problemy już przy konfiguracji bo górna połowa ekranu ma inną biel niż biała. A na szarości masakra, nawet jak ściągnę belkę co jest ten cienki pasek z przełącznikami, to ja widzę połowę paska w innym kolorze. Nawet za dnia. Za bardzo kłuje w oczy :P

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x