Skocz do zawartości
stark2991

Wada wyświetlacza - zwrot telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie to nie sprecyzowałem co chce  :P , ale w mailu, który otrzymałem jest napisane "for replacement", więc raczej wymiana :P 
 

Cytuj

We have begun processing your RMA. These are the product(s) approved for replacement:
1. OnePlus 5T Midnight Black


U mnie po rozmowie od razu założyła  RMA. Nie wiem czy w Twoim przypadku nie zapomnieli o Tobie :P Ja bym jeszcze raz na czacie zagadał do nich.

Edytowane przez damianeq89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

Kurde, irytuje mnie już ten OnePlus. Pisałem z babką w środę, miała mi ogarnąć to RMA. Nic. Pisałem wczoraj - nic. Pisałem dzisiaj, cisza. W końcu napisałem na czacie z pytaniem, odezwał się jakiś Maiko i mi napisał, ze Barbara se wzięła wolne. Nosz... No ale dobra, pogadaliśmy sobie, jak się okazało Maiko tak samo jak Barbara nie widzi żadnej wady na zdjęciach, które załączyłem, chociaż pół ekranu wali inny kolorem. Zacząłem go dopytywać o szczegóły i doszedłem do wniosku, że jednak wymiana jest zbyt ryzykowna skoro nikt tam nie widzi problemu z moją sztuką. Poprosiłem o zwrot. Facet mi trzy razy tworzył RMA bo były błędy, ale ostatecznie się udało, mam co chciałem.

Powiem wam, ze jednocześnie zabawne i irytujące było to, że pisał mi cały czas po nazwisku :P

@damianeq89 Jak tam twoje RMA, ruszyło coś? Czy kuriera na po świętach masz? W ogóle to kto wyznacza termin odbioru?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@stark2991 Wczoraj nadałem paczkę w punkcie UPS access point, a dzisiaj już dotarła do serwisu w Jankach. Co najlepsze dzisiaj dzwoni do mnie kurier, że ma paczkę do odebrania :P

Zgodnie z tym co napisała mi Quennie 

Cytuj

The estimated turnaround time for this request once the service center confirmed they have received the parcel will be: 2 business days for inspection. Once passed, one business day will be for our team to create the Replacement order. Once replacement order was made, 2 business days for processing, 3-7 business days for shipping (Maximum of 12 business days from the time the service center received the parcel)

 

Mają dwa dni na inspekcję, więc po świętach, a przed nowym rokiem powinienem wiedzieć na czym stoję. Czy wymiana na nowy telefon, czy może wymyślą sobie wymianę wyświetlacza (co odpada, nie mam zamiaru mieć nowy naprawiany telefon), czy odmowa. Jak odmowa to mam nadzieję, że załapię się jeszcze na 15 dni na zwrot.

Jak jest u OnePlus... 15 dni kalendarzowych na zwrot nie ważne, że święta są? Najwyżej jak będzie odmowa i zanim odeślą mi telefon to już przed nowym rokiem zgłoszę zwrot.

Czy na telefony kupione na stronie OnePlus tez przypada rękojmia 2 lata zgodnie z europejskim/polskim prawem?

 

Edytowane przez damianeq89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

Nie wiem właśnie jak to jest z rękojmią w przypadku OP. Święta powinny się liczyć jako dni wolne. Chińczycy nie obchodzą tych świąt, ale kurierzy i serwis tak, więc... :) 

Przyszły mi e-maile z etykietą itd. Pytanie do Ciebie - etykietę nakleiłeś bezpośrednio na pudełku od OnePlusa (tym szarym kartonowym)? Chciałem zamówić odbiór ale jakieś błędy mi wywala, że UPS nie odbiera w tej lokalizacji (?) więc najwyżej im sam podrzucę do punktu odbioru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@stark2991 Do odesłania 5T użyłem tego szarego pudełka w którym przyszedł telefon. Obkleiłem szarą taśma, żeby nikt się do środka nie dobrał i nakleiłem etykietę.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

A jeszcze jedno, piszesz że nadawałeś w punkcie Acces Point, czyli w jakimś sklepie itp, tak? Dostałeś jakieś potwierdzenie odbioru? W e-mailu od CTDI każą wydrukować dwie etykiety żeby jedną mieć jako dowód. Bo zostawianie telefonu w sklepie nie wygląda na 100% bezpieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 @stark2991 Dokładnie to zostawiałem w księgarni, ale kiedyś w spożywczaku zostawiałem :P . Nie dawałem drugiej kartki do podpisu. Jakby paczka zaginęła to bym gościa dojechal :P... a tak na poważnie, to w tych Access Pointach maja takie urządzono od UPS, którym skanują kod kreskowy z etykiety i paczka po kilkunastu minutach pojawia się już w systemie i jest widoczna przy śledzeniu paczki, czyli podobnie jak przy  przekazaniu kurierowi. Nie bardzo wiem po co coś podpisywać skoro zaraz jest w systemie paczka.

Kurier pewnie i tak się u Ciebie pojawi. Ja kuriera nie zamawiałem, a i tak dzisiaj się pojawił po paczkę, gdzie ona już została dostarczona :P . W mailu jest napisane, żeby wydrukować etykietę i po paczkę kurier pojawi się w ciągu 24h ("A UPS courier will pick up your package within 24 hours"), więc oni od razu zamawiają odbiór przez kuriera. Ja wolałem Access Point ponieważ nie musiałem czekać cały dzień na kuriera, a na stronie UPS jest też informacja, do której godziny w Access Point należy nadać paczkę, aby kurier ją odebrał tego samego dnia.

 

image.png.4e06bc6576dd5b182c2fd723da360a4d.png

dodana zawartość

Mój telefon już jest na etapie

image.thumb.png.991accfb37eb07631ac3a43cb5ee9e7e.png

Dość szybko im poszło. Ciekawe czy od razu odrzucili czy od razu wymiana. Szkoda, że maila już pewnie po świętach dostanę, ponieważ jutro pewnie nie pracują.
Na czacie z OnePlus wysyłałem im zdjęcie. Ciekawe czy dostarczyli zdjęcie w RMA. Nawet nie wiem jaki jest opis usterki/wady w RMA. Nie wiem czy CTDI będzie się ze mną kontaktowało przed wysyłką i poinformuje o decyzji czy wyśle i dowiem się jak paczka wróci.

Aż sie boję co wymyślą... żeby nie okazało się, że zalany jest xD Jak nie uznają wady to, żeby chociaż oddali w stanie takim w jakim dostali, tj. go nie porysowali, ponieważ tego nie przeżyję... zwrot nie przejdzie wtedy, a ja z moją chorobliwą pedantycznością nie przeżyję rys na telefonie :/

Trzymajcie kciuki :)

Edytowane przez damianeq89
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W piątek dostałem zamówiony w poniedziałek 5T 8/128. Po chwilowej zabawie zauważyłem kilka pixeli non stop białych. Kilka godzin terapii aplikacją do tego typu problemów nie pomogło.

Zgłosiłem od razu przez czat problem, po korespondencji z fotkami ekranu (chcieli różne tła, żeby upewnić się, że nie oszukuję) załatwili wszystkie formalności i wieczorem dostałem etykietę dla DHL express.

Smartfon ma być odebrany w środę przez kuriera i wysłany do Czech, k. Pragi, gdzie obejrzą go i mają wysłać nowy. Cały proces to wg nich max 12 dni roboczych, liczę, że mniej, choć po drodze Nowy Rok.

Fotki smartfonu oczywiście porobione, z resztą płaciłem PayPalem, więc raczej nie powinno być problemu, tym bardziej, że 2h po odebraniu już było zgłoszenie, a chwilę później dość sprawnie ticket przeszedł w zgłoszenie RMA.

 

Zastanawiałem się niby czy nie olać problemu i cieszyć się OP (mega mi się podoba, pod każdym względem może poza aparatem i brakiem Oreo, ale to jeszcze można poprawić), ale doszedłem do wniosku, że niemałe pieniądze wydałem i chcę w pełni sprawną sztukę, tym bardziej, że planuję dłużej go używać, a 2 tygodnie z HTC 10 jeszcze jakoś przecierpię.

Trzymajcie kciuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stark2991

Yyy, dlaczego do Czech, skoro serwis jest w Polsce? Kolegi i mój jedzie do CTDI.

Co do dead pixeli to w FAQ Supportu znalazłem takie coś: 

"If your device has more than 3 dead pixels or if the dead pixel is greater than 0.15mm in size, we can offer a replacement.  "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie na etapie zgłaszania na support już wiedzą gdzie najszybciej podejmą naprawę oraz czy będą mieli części zapasowe. ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.