Skocz do zawartości
stark2991

Wada wyświetlacza - zwrot telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    pantin
    Yyy, dlaczego do Czech, skoro serwis jest w Polsce? Kolegi i mój jedzie do CTDI.
    Co do dead pixeli to w FAQ Supportu znalazłem takie coś: 
    "If your device has more than 3 dead pixels or if the dead pixel is greater than 0.15mm in size, we can offer a replacement.  "
    Dokładnie jak kolega mówi. To support wybiera gdzie ma jechać a nie tam gdzie jest najbliżej serwis.

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Oneplus ma kilka firm serwisowych które świadczą im usługi. Osoba która przyjmuje RMA i tworzy etykietę wybiera też serwis. Wiem że wysyłają do Polski, Czech i Niemiec

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    luki91

    Witam, też mam nierówno podświetlony ekran, ale widać na minimalnym lub prawie minimalnym ustawieniu jasności, powyżej 25% jasności już tego nie widać. Teraz nie wiem czy zwracać tel.

     

    Spoiler

    20171224_212628.jpg

     

    Edytowane przez luki91

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    Wygląda prawie identycznie jak mój

    Jeśli Ci to zbytnio nie przeszkadza to zostaw jak jest. Mi przeszkadzało bo jednak ciemny motyw, czy to systemu czy w aplikacjach i niska jasność jest u mnie często używana, w końcu noc jest codziennie ;) 

    Przez święta i tak nic nie zrobisz więc masz czas to przemyśleć. Ostrzegam: nie możesz zniszczyć telefonu jeśli chcesz go oddać, nawet ryski bym wolał nie zostawiać bo strach czy przyjmą potem. Poza tym sprawa się będzie parę dni ciągnąć a nie wiadomo czy kolejna sztuka będzie lepsza. Zobaczymy co koledze przyślą. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale to nie ma być naprawa tylko wymiana na nową. Wadę wykryłem w dniu odbioru. Równie dobrze mógłbym zwrócić tę sztukę i zamówić sobie nową...

     

    Z maila, który otrzymałem:

     

    The replacement process would usually take 5-7 business days after the service center receives the phone, which means it excludes weekends and holidays. 
     

     

    To chyba firma o której mówili:

    https://www.arvato.com/en/services/repair.html

     

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

     

    Edit:
    Jakby ktoś chciał zobaczyć przyczynę wymiany (dla mniej spostrzegawczych: obok godziny)

    https://photos.app.goo.gl/50ntrLbaIhUq0hFT2

     

    Edytowane przez szymko1995

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W piątek 22.12 5T dotarł do CTDI. Dzisiaj sprawdziłem status zgłoszenia i jest "Wysłany"

    Na stronie oneplus.net pojawiło mi się nowe zamówienie, więc wygląda na to, dostanę nowy egzemplarz. Teraz tylko się modlić, aby nowy egzemplarz był bez wad.

    Wysyłka priorytetowa, więc ciekawe ile będzie szedł telefon. Jeśli dzisiaj nie wyślą to i tak na piątek nie dojdzie, więc jak po weekendzie to na 99% w wtorek będzie. Pierwsze zamówienie wysłali wcześniej i miałem telefon w domu w dniu, w którym mieli dopiero wysłać. Raczej wcześniej nie wyślą, ponieważ pewnie sporo zamówień przez długi świąteczny weekend.

    Spoiler

     

    image.png.9a901a7d6f380e31a292ed9b4f6d0e2d.png

     

     

     

    image.png.7057f135a8cd12ea3bac9d2043a26b38.png

     

    image.png.4be4c142de83307cbe3519a4d3245c93.png

     

     

     

     

    Edytowane przez damianeq89
    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    O kurde, czyli faktycznie wymieniają od ręki te telefony :)

    Ja się wystraszyłem podczas rozmowy na czacie i zdecydowałem się na zwrot, ale jak tak teraz myślę, to chyba dobrze zrobiłem. Będę odsyłał póki nie przyślą mi zadowalającej sztuki :D

    Jeśli chodzi o mnie to jakieś 15 minut temu kurier odebrał ode mnie paczkę (potwierdzam, że był zamówiony przez nich), także może w piątek będę wiedział czy telefon przeszedł kontrolę.

    Edytowane przez stark2991

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Chyba lepiej zwracać i kupować znowu bo po wymianie trzeba zaakceptować to co już się dostało. @stark2991 ile czeka się na zwrot pieniędzy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To jak mi wymienili, ale od otrzymania pierwszego egzemplarza nie minęło jeszcze 15 dni to i tak nie mogę zwrócić?


    Przy zwrocie trzeba zakładać nowe konto, żeby dostać znowu 10% zniżki, ponieważ raz na rok można z tej zniżki skorzystać. Trzeba też pamiętać ze od 1 stycznia jest już tylko 5% zniżki, więc jak ktoś skorzystał ze zniżki 10% i odda i zamówi po 1 stycznia, to już tylko 5% zniżki będzie miał.

    @stark2991 Oddałeś nowy i czekasz na pieniądze, czy zamówiłeś już drugi? Pamiętaj, że od 1 stycznia już tylko 5% i sam o tym pisałeś, a Twój post jest nawet podpięty w innym temacie :) 

    Edytowane przez damianeq89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    @dziamot Nie wiem, jeden koleś w innym temacie mnie ostrzegał, ze 3 tygodnie czekał :)

    @damianeq89 To jest ciekawe pytanie czy można zwrócić telefon z wymiany. Jeśli faktycznie zmieścisz się w oknie to bym spróbował, ale nie wiadomo jak liczą święta, bo w Azji to mogą być dni pracujące ;)

    Co do zniżki to nie bój nic, mam wszystko ogarnięte :D Założyłem nowe konto na siostrę i zniżkę sobie już przyznałem więc nie zabiorą :D Zastanawiam się, czy trzeciego konta na kolegę nie założyć jeszcze w tym roku, tak na wszelki wypadek :D 

    Zamówię nowy dopiero jak przejdzie kontrolę i będę pewny, że zwrócą pieniądze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x