Skocz do zawartości
stark2991

Wada wyświetlacza - zwrot telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mój 5T właśnie został wysłany kurierem, mam nadzieję, że w tym tygodniu dotrze do Czech.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    Pragnę was powiadomić, że właśnie dostałem zwrot pieniędzy za telefon ;)

    Nie spodziewałem się aż tak szybkiego załatwienia sprawy. Przypominam, że wczoraj rano wysłałem telefon :D Dzisiaj o 9 był w CTDI, gdzieś po 11 był status że jest w kontroli, w tym samym czasie na stronie OnePlusa był status "Inspected/Pending Treatment" I kropka była już w połowie drogi do Refunda. Teraz dostałem e-mail od OP o zwrocie, a także od PayPala o tym samym. Tak jak się spodziewałem PayPal zwrócił dokładnie tyle, ile pobrał z konta.

    No, to pora zamówić kolejną sztukę :D

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj około 16 powinien być u mnie kurier z nowym egzemplarzem 5T. Mam nadzieję, ze tym razem bez wad.

    Pisałem też dzisiaj  z supportem na czacie i dzisiaj byli wyjątkowo niekumaci :/ ,ale twierdzą, że wymieniony telefon też mogę zwrócić w ciągu 15 dni liczonych od otrzymania pierwszego egzemplarza, czyli od 18 grudnia. Od tego dnia liczona jest też gwarancja na wymieniony telefon, zgodnie z  dowodem zakupu.

    dodana zawartość

    @stark2991 OnePLus 5T dotarł. Pierwsze co to oczywiście sprawdzenie wyświetlacza. Nie jest idealnie, ale lepiej chyba nie będzie, więc już raczej to zostawię. Na dole trochę ciemniej i jest to widoczne przy zmniejszonej jasności... powiedzmy poniżej 75%

    Wygląda to tak (trzecie zdjęcie z najniższa jasnością na żywo wygląda lepiej, J5  trochę to wyolbrzymia):

    Spoiler

    IbqI9Nz.jpg

    xN8k3Mc.jpg

    LnsDWzU.jpg

     

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    Teraz to widzę jakieś poziome pasy wzdłuż całego ekranu

    Mimo że wada nadal jest obecna, to myślę że mniej będzie irytować niż gdyby była tylko część ekranu w innym odcieniu.

    Na pierwszym zdjęciu jakaś biała kropka w centrum?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @stark2991 Ta kropka to jakiś paproch, nie ma białego piksela na szczęście :P

    Na żywo jest lepiej niż na zdjęciach i nie rzuca się w oczy, a na siłę przyglądać się nie będę.Widocznie taki już chyba urok AMOLED. Nie chce mi się już tego wymieniać. Nie mam już siły do wymian. W PC prawie każda nową część wymieniałem. Niestety dożyliśmy czasów, gdzie kontrola jakości chyba nie istnieje, sprzęt (i nie tylko) coraz droższy i coraz gorszej jakości. Czemu UE sie za to nie weźmie? :/  

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tolak

    Coś te nowe wyświetlacze w 5t im ewidentnie nie poszły, w dziale op5 nie widziałem tylu zwrotów, ze względu na złej jakości wyświetlacz (pomijając, że komuś przeszkadzało jelly)... wiadomo od kogo brali amoledy? Samsunga czy kogoś innego?

     

    U mnie w op5 pierwsze nierówności widać w ciemnym pomieszczeniu, na minimalnej jasności w trybie oszczędzania gdzie jeszcze jest zbijana i na tapecie z 95-99% czarnego, czyli w warunkach ekstremalnych, nie występujących w normalnym użytkowaniu. ;d myślę, że wtedy każdy amoled się wykłada.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    @tolak

    Ekrany są Samsunga, jak zawsze. A czy w 5T jest więcej takich ekranów to bym nie powiedział. Jak widzisz, ja zapoczątkowałem tutaj ten ruch dotyczący tej wady, więc gdyby nie ja to ludzie by mogli nawet nie wiedzieć ;)

    A z forów XDA i OP wiem, że identyczne wady występowały we wszystkich OnePlusach z AMOLEDem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tolak

    Co do 3 i 3t też czytałem, że były sporo razy oddawane przez nierówno podświetlone wyświetlacze. ;) Przy 5 jeśli były jakieś problemy z wyświetlaczem i ludzie się skarżyli to w 90% było to jelly więc może mi inne wady umknęły. ;p

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    Ekran w OP5 to dokładnie ten sam model co w 3T, także sam rozumiesz :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś dostałem potwierdzenie, że zwrócony przeszedł kontrolę i będą wysyłać nowy.

    Tak to u mnie wyglądało:
    22.12 zgłoszenie usterki i zamówienie kuriera (przez OP, na ich koszt)

    27.12 odebranie przez kuriera DHL Express przesyłki (pewnie byłby na następny dzień, ale święta...)

    28.12 odebranie przesyłki w serwisie Arvato cz (Praga) i sporządzenie skanów urządzenia, akcesoriów i dokumentów.

    29.12 w portalu arvato widać, że przeszedł kontrolę, OP twierdzi, że jeszcze nie mają potwierdzenia

    02.01 OP ma potwierdzenie pomyślnej kontroli i przekazują to dalej (weekend i Nowy Rok znowu opóźniają sprawę)

    03.01 ~01:00 OP pyta o adres i zabiera się za wysyłkę nowej sztuki

     

    Jakby zliczyć czas (bez dni wolnych) od zgłoszenia, do potwierdzenia że zostanie wysłany nowy, to wychodzi tak na prawdę 4 dni, więc IMHO nieźle.

    Mogę mieć jedynie uwagi do arvato i ich brudny skaner (pełno kurzu, włosów i nie wiadomo czy nie piasku). Gdybym wysyłał na naprawę to obawiałbym się o rysy. Zgłosiłem to OP, więc jest szansa na poprawę.

    Liczę, że jutro (dziś :) ) wyślą i do końca tygodnia będzie u mnie.

     

    Edit:

    Po 6 godzinach o 7:55 03.01 wysłali paczkę. Dzień wcześniej niż zakładali (04.01).

    Edit2:

    o 11:00 04.01 kurier dhl express przywiózł nową sztukę. Oby okazała się sprawna.

    Edytowane przez szymko1995

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x