Witam, chciałbym podzielić się sytuacją która spotkała mnie w związku z wibracją która przestała działać w Mate 10 Lite. Sprawe opisałem na forum Huawei i niejednokrotnie zgłaszałem w każde możliwe miejsce - infolinia, tajny pomagający mail do wylewania gorzkich żali, infolinia serwisu, infolinia serwisu CSS. Pomimo wielu starań, nie użytkuje tego telefonu już 2 miesiące. Wklejam relację, którą wklejałem na tamtym forum:
"Chciałbym opisać działanie serwisów Huawei wŁodzi oraz Poznaniu, atakże pomocy ze strony infolinii orazwsparcia mobile.pl@huawei.com. Telefon po zgłoszonej usterce - niedziałającej wibracji - serwisowany był wŁodzi. Po naprawie feralnej usterki, został wymieniony cały ekran. Serwis źle spasował części- ekran odstawał od tylnej metalowej obudowy. Poprawki podjął się serwis Poznański – telefon został „naprawiony“ iwrócił po około tygodniu zpogiętym tylnym panelem. Cała sytuacja została momentalnie zgłoszona na infolinii oraz mailowo na mobile.pl@huawei.com - którą tą sprawę „nadzoruje“. Serwis wPoznaniu od 3 tygodni oczekuje na obudowę – niestety nie ma podanego przewidywanego czasu dostawy, pomimo wcześniejszych zapewnień, że uda się to załatwić wmaksymalnie 2 tygodnie. Pani poleciła zgłosić sprawe wformie reklamacji mailowo lub telefonicznie. Na infolinii miły Pan przekazał informację, że jest to nadal zbyt krótko żeby sprawę zgłosić do centrali iw jakikolwiek sposób to przyspieszyć. 1,5 miesiąca bez telefonu jest dla Huawei zbyt krótkim czasem oczekiwania, ale uwaga nie ma określonego czasu który jest wystarczający na jakąkolwiek interwencje. Mało tego Pan zapytał na infolinii czy zostało to uznane jako naprawa gwarancyjna - ciąg dalszy kpiny. Kolejny raz zostałem zwyczajnie olany. Jest to jedna wielka farsa iodbijanie piłeczki między serwisem, infolinią apomocą zmaila mobile.pl@huawei.com . Dodam, że pominąłem część drobnych szczegółów, które wskazują na wyraźną dezorientację ibrak kontaktu między w/w podmiotami."
W dniu dzisiejszym okazało się że telefon zamiast wracać do mnie (taką informację dostałem w piątek - 16.03.18) oczekuje w zupełnie innym serwisie CSS, o czym wcześniej nie byłem informowany - również niewiadomo kiedy te części będą.