Skocz do zawartości
dszymek

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    W połowie sierpnia zakupiłem LG G6 w x-kom. Jakiś czas temu zauważyłem na ekranie wypalony piksel (biały, niewidoczny na czarnym tle). Czy jest opcja, żeby wymienili mi telefon na nowy z powodu stwierdzenia tego rodzaju wady? Nie chcę odsyłać telefonu na naprawę, bo o serwisie LG naczytałem się bardzo wiele.

     

    https://drive.google.com/file/d/1ktdcxxcXFKH9rS8zJo6DPl6usir8VdW_/view

    https://drive.google.com/file/d/1DrLyMBu3PXvWF1IQnsK8nEDKJDxhe4Gn/view

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W połowie sierpnia zakupiłem LG G6 w x-kom. Jakiś czas temu zauważyłem na ekranie wypalony piksel (biały, niewidoczny na czarnym tle). Czy jest opcja, żeby wymienili mi telefon na nowy z powodu stwierdzenia tego rodzaju wady? Nie chcę odsyłać telefonu na naprawę, bo o serwisie LG naczytałem się bardzo wiele.
     
    https://drive.google.com/file/d/1ktdcxxcXFKH9rS8zJo6DPl6usir8VdW_/view
    https://drive.google.com/file/d/1DrLyMBu3PXvWF1IQnsK8nEDKJDxhe4Gn/view
    Na x-kom bym raczej nie liczył. Z tym samym wysłałem do nich laptopa (jasno świecący piksel i bardzo nierówno podświetlona matryca ips). Według x-kom i cytowanych przez nich norm wszystko jest w porządku. A to, że zwykła matryca hd (w moim przypadku) świeci lepiej niż Full hd ips to wg. nich normalne. Spróbuj lepiej serwisu LG, najlepiej Marynarska w W-wie.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    King

    Ilość i układ pikseli niepoprawnie działających, które podlegają wymianie określają normy i poza produktami premium (np. monitory dla grafików za odpowiednią cenę), gdzie producent nie dopuszcza żadnego uszkodzonego piksela, nic się nie ugra.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsc

    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony serwisem LG w Mławie. W poniedziałek wysłałem do nich telefon na naprawe gwarancyjna. Chodziło o problem z portem USB. Pojawiał sie komunikat o wilgoci itp. Problem opisywany na forum.
    Byłem mocno zaskoczony, gdy w środę kurier przywiózł mi naprawiony telefon.
    Czyli cała procedura door-to-door trwała niespełna 48h. Brawo LG.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @tsc

    Co Ci napisali w karcie gwarancyjnej - jakie podzespoły wymienili itp?

    Miałem ten sam problem, co Ty i też na medal Mława (znaczy ich serwisant - facet na medal) spisał się i przy okazji sam z siebie wymienił mi trochę bebeszków wewnątrz i tył obudowy, szkło aparatu na noawe.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsc

    Tu masz listę wymienionych podzespołów.e1fd26717452552894f8c39ca7f96f67.jpg

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinb24

    Wymienili dolna plytke ze zlaczem usb polaczana elastycznam zlaczem.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @tsc

    Dzięki piękne za scan.

    Widzę, że mamy podobny spis tylko u mnie brak np:

    - EBR84529202 czyli taśmy ze złączem USB

    Widocznie u mnie wystarczyło zapewne ich oprogramowaniem serwisowym zresetować czujnik wilgoci, bo przy okazji zauważyłem, że cykl ile razy była ładowana bateria był też wyzerowany (można to sprawdzić kodem z naszego forum). No chyba, że wgranie od nowa Androida tzw. czysta instalacja też resetuje w/w czujnik dla baterii, coś na ten temat komuś wiadomo?

    Bo u nas naszym softem czyli LG UP można tylko upgrade zrobić bez czystej/świeżej instalacji czyli cykle ładowań pozostają bez zmian, jak się domyślam.

    - u Ciebie Cover Assembly, Rear a u mnie Cover Assembly, Battery czyli u Ciebie wymienili, tylko tylny panel ale bez szybki aparatu? Nowy masz panel a szybka stara?

    PS. U mnie jeszcze wymienili sami z siebie przedni aparat na nowy.

     

     

    Edytowane przez Paweł Pawlikowski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsc

    U mnie na pewno tylni panel nie został wymieniony. Miałem 2 male ryski i nadal są.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Cover Assembly, Rear ACQ89011012 został chyba wymieniony wewnętrzny korpus tzw. obudowa środkowa. Po kodzie producenta pojawiają się informację, że niby właśnie to ten korpus. Próbuje tak z ciekawości rozszyfrować ten ACQ89011012.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x