Skocz do zawartości
dszymek

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Rambdal

    Przeczytaj dokładnie informację przed pobraniem unlock.bin. Jest tam jasno napisane że traci się gwarancję. Każdy daje dalej bo nie chce mu się czytać. Sprawdź sobie nim cokolwiek napiszesz

    Tapatalk & S7 EDGE
     

    Edytowane przez leider
    pusty spoileru

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djremo

    @Rambdal

    Czytałem do końca i czytam też co piszą na xda. Mogą sobie różne rzeczy pisać, a prawem nadrzędnym i obowiązującym są przepisy unijne i wewnętrzne państwa. Skoro decydują sie sprzedawać swoje produkty na tych rynkach to akceptują te regulacje i sie do nich mają stosować.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez leider
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Używamy @ przy nicku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rambdal

    @djremo człowieku ty uparty na swoim i tylko teoretycznie.

    Proszę to jest pismo z działu reklamacyjnego LG. Naznaczam że bootloader został zablokowany i zero śladu. Masz screeny to są fakty a nie "domniemanie" i teorie, prawa konsumenta etc.



    d420224b581b38ad16ab282e31e5fc2a.jpg
    e46fd0d07b5b1c7b842305207ace9ace.jpg




    Tapatalk & S7 EDGE

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djremo

    @Rambdal

    A ja ci piszę, że jak ci się nie chce walczyć o swoje i akceptujesz każdą bzdure którą ci napiszą to już twoja sprawa.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez leider
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Używamy @ przy nicku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    leider
     

    @djremo @Rambdal

    Każda nieautoryzowana ingerencja czy to w soft czy hard może powodować utratę gwarancji. W temacie o odblokowaniu bootloadera jest stosowna informacja iż operacja może powodować stratę świadczeń gwarancyjnych.

    Co innego samo pobranie pliku unlock. Aczkolwiek LG samo pobranie pliku już traktuje jako ingerencje w urządzenie i z tego tytułu można by było się sądzić bo takowa ingerencja nie nastąpiła, a LG pisze na swojej stronie że za odblokowanie traci się gwarancje a nie za sam pobrany plik.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Yanos

    Mam pytanie. Czy w kwestiach naprawy odpłatnej jest przewidziany jakiś czas na odesłanie sprzętu ? 

    Telefon wysłałem do Mławy 11 września i nadal go nie otrzymałem. Chodziło o wymianę tylnej szybki osłaniającej aparat - naprawa odpłatna. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że telefon jest już naprawiony - taką informację otrzymałem 22 września. Od tego czasu leży w dziale fakturowania i no właśnie.... tak sobie leży i czeka aż wystawią fakturę. LG ma to gdzieś komentując że nie mają określonego czasu na naprawę w przypadku naprawy odpłatnej. Czy to możliwe ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon nigdy nie upadł, nie miał kontaktu z cieczą.
    W ostatni piątek dotknął mnie kłopot - wróciłem wieczorem z pracy i "halo, coś nie gra, nie ma wibracji".
    Sprawdzałem czy nie blokuje ich jakaś z aplikacji, testowałem wibracje różnymi aplikacjami i oczywiście robiłem przywracanie telefonu do ustawień fabrycznych. Brak rezultatu - problem hardwareowy. Jak się okazało padł cały moduł odpowiedzialny za wibracje i nie jestem niestety jedynym, którego to spotkało:
    https://forum.xda-developers.com/lg-g6/help/lg-g6-vibration-stopped-t3607115
    https://www.reddit.com/r/lgg6/comments/749c1h/vibration_motor_stopped_working/?st=jadpeqiv&sh=86ad7569

    Serwis LG w Mławie szybko i bezproblemowo uporał się z problem - telefon został do nich dostarczony 21/11, a odesłali go naprawionego na dzień następny.
    Brak śladów spotkania z serwisem - zero rys, wodoodporność dalej jest i nawet nie zdejmowali szkła hartowanego z ekranu :D

    Jeśli kogoś spotka taki problem - niech da znać :)

    Edytowane przez Lysolus
    Usunięcie zbędnej treści po połączeniu tematów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4dvanc3

    Ja serwis w Mławie tez oceniam ba baaaardzo duży plus. Padł głośnik rozmów w G3. Naprawa z wysyłka 4 dni. Wymiana całego frontu.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysyłam jutro lg g6 na gwarancję, z powodu krótkiego trzymania na baterii, i wykrywania wilgoci w porcie USB, czy jest możliwość żeby gwarancji nie przyjęli?

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @piotrek13123 po jakim czasie się to stało i co to znaczy krótko trzymająca bateria? Kilka godzin?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x