Skocz do zawartości
dszymek

Serwis LG - dyskusja ogólna i pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    @bojan89 Cytat ze strony LG Express 

    ,,Przygotowanie przesyłki

    Zapakuj swój sprzęt w opakowanie, które zabezpieczy go podczas transportu. Zalecane jest zastosowanie oryginalnego opakowania fabrycznego. Dołącz do produktu wszystkie akcesoria oraz komplet dokumentów,,

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudali

    Nie trzeba pakować ładowarki. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    [mention=75182]bojan89[/mention] Cytat ze strony LG Express 
    ,,Przygotowanie przesyłki
    Zapakuj swój sprzęt w opakowanie, które zabezpieczy go podczas transportu. Zalecane jest zastosowanie oryginalnego opakowania fabrycznego. Dołącz do produktu wszystkie akcesoria oraz komplet dokumentów,,
    Wiem o tym, ale chciałem się zapytać czy osoby, które wysyłały robiły tak czy nie.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wystarczy sam telefon w oryginalnym pudełku,  chyba że chcesz również zareklamować ładowarkę. Do tego karta gwarancyjna i kopia dowodu zakupu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinb24

    Jezeli problem jest zwiazaczy z ladowaniem lub w jamims stopniu zwiazany z zasilaniem telefonu to ladowarka jeat wskazana bo moga i ja przetestowac aby ew. wymienic na nowa po serwisowaniu telefonu. W innym przypadku nozna nie dolaczac.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kupiłem LG g6 w abonamencie w Orange. Jak się okazało w domu w telefonie nie działa aparat przedni. Wyskakuje error przy wejściu do aparatu przez co nie da się go używać. Gdzieś przeczytałem że aparat może nie być podpięty ( dziwne w nowym telefonie ).

    Zaniosłem go do salonu, pani mi tam powiedziała że przyśle kuriera z serwisu Lg do domu, będzie szybciej. Mam tylko włożyć sam telefon do pudełka i TYLE wszystko samo się załatwi.

    Tak też zrobiłem, jak się okazało przyjechał kurier DHL, ale zgodnie z radami dałem mu tylko telefon w pudełku, nic więcej, on jeszcze tylko zapakował w jakąś  kopertę. Nie wiem ale dziwne mi się to wydaje bo dosłownie nic więcej. w ostatnim momencie włożyłem jeszcze nr zgłoszenia na karteczce. Czy wszystko powinno być ok ?

     

    Edytowane przez Krzysiek Górski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinb24

    Tak.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon wyslany w poniedzialek, a dzisiaj juz wrocil naprawiony :)

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinb24

    Zadowolony z naprawy? Nic nie popsuli/porysowali?

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zadowolony z naprawy? Nic nie popsuli/porysowali?

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


    Nic nie zepsute. Dziala jak nowka.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x