@Duffy_Dbo
Przez moje biurko serwisowe przewinęły się setki Redmi 3s, ale takiego cudu - nie widziałem. O podróbce w przypadku Redmi 3s mowy nie ma - nie istnieją.
Opcji w sumie jest kilka.
- Albo wada fabryczna, czyli w procesie produkcji omyłkowo na procesor posadzono kość 1GB (chip z RAMem jest przylutowany w technologii bga na procesorze)
- Albo telefon to refurbished, czyli miał uszkodzony RAM i jakiś serwis również omyłkowo zamontował niewłaściwy chip.
- Albo jest to problem software, choć to naprawdę mało prawdopodobne. Jeśli jednak tak się stało, to reflash systemu za pomocą MiFlash nic nie zmieni. Firmware, które można pobrać ze stron xiaomi, czy ew xiaomi.eu to ok 89-92% całego oprogramowania. Jest też cześć stała do której MiFlash (co za tym idzie zwykły użytkownik) nie ma dostępu m.in. Devconf w której zawarte są dane konfiguracjne sprzętu. No są też np stałe partycje FSG, modemst1, modemst2 do konfiguracji sieci i z danymi imei itp...
Reasumujac - jeśli masz możliwość, to reklamuj sprzęt. Jeśli był to zakup z drugiej ręki i nie masz możliwości reklamacji, to możesz go podesłać do mnie na serwis - z ogromną ciekawością rzucę na niego okiem i zobaczę, czy da się coś na to zaradzić.