Skocz do zawartości
bartos38

Huawei Mate 10 pro ubijanie aplikacji

    Rekomendowane odpowiedzi

    U mnie też powiedomienia z kalendarza google, keep czy fb wszystko pięknie dochodzi ! więc może masz jakąś wadę swojego egzemplarza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też mam problem z kalendarzem, przychodzi jak chce, w pozostałych przypadkach na razie ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam;

    Od zeszłego tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Huawei Mate 10 Pro.Telefon w porządku po przesiadce z Xiaomi Mi Note 2 ale problem jest jeden.W aplikacji na której pracuje zamyka intermet kiedy działa ona w tle i telefon jest zablokowany. Kiedy telefon nie jest zablokowany wszystko działa w porządku.Próbowałem już chyba wszystkich ustawień ale dalej jest to samo. Pracuje na taksówce i niestety ale ta aplikacja musi chodzić perfekcyjnie.Czy ktoś może coś w temacie pomoc? Byłbym niezmiernie wdzieczny :)

    Edytowane przez Baron Rafau
    Połączyłem Twój temat z podobnym

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mordrek82

    Nie bardzo rozumiem, co znaczy że zamyka internet? Czy masz włączone oszczędzanie baterii?

    Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
      W dniu 12.03.2018 o 12:40, Mateusz Pilat napisał:

    Witam;

    Od zeszłego tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Huawei Mate 10 Pro.Telefon w porządku po przesiadce z Xiaomi Mi Note 2 ale problem jest jeden.W aplikacji na której pracuje zamyka intermet kiedy działa ona w tle i telefon jest zablokowany. Kiedy telefon nie jest zablokowany wszystko działa w porządku.Próbowałem już chyba wszystkich ustawień ale dalej jest to samo. Pracuje na taksówce i niestety ale ta aplikacja musi chodzić perfekcyjnie.Czy ktoś może coś w temacie pomoc? Byłbym niezmiernie wdzieczny :)

    Pokaż więcej  

     

    Niestety jedynym całkowitym rozwiązaniem tego problemu jest sprzedaż tego telefonu i kupienie czegoś innego od któregokolwiek innego producenta. Żaden inny z tym problemu nie ma, tylko huawei. Większość ludzi nie widzi takich problemów jak Ty i im to nie przeszkadza, jednak jak ktos jest trochę bardziej wymagającym użytkownikiem tak jak ty, to niestety zaczynają się problemy. Możesz pokombinować jeszcze i poprobowac dodając aplikacje do chronionych i założyć na nie kłódki, ale na dłuższą metę i tak czasem będzie ubijać. Taka specyfika tych telefonów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Może tu niekoniecznie chodzi o "ubijanie" aplikacji, lecz o wyłączenie podtrzymywania transmisji danych w trybie uśpenia. Sprawdź w ustawieniach sieci danych kom. lub Wifi, w zależności od tego, z czego korzystasz. Jestem przekonany, że to może być potencjalny powód Twoich problemów. Dodatkowo, każdej pojedynczej aplikacji można wyłączyć korzystanie z internetu w tle. Sprawdź jeszcze ten trop ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam;

    Dzięki wielkie za odzew :) Jest włączone podtrzymywanie transmisji danych w trybie uśpienia i założona kłódka.Wczoraj wyłączyłem tą aplikacje z oszczędzania energii i dzisiaj zobaczymy.Oszczedzanie baterii wyłączone. ,, Dodatkowo, każdej pojedynczej aplikacji można wyłączyć korzystanie z internetu w tle '' mozesz rozwinąc ten watek jak to zrobic?

    Edytowane przez Mateusz Pilat

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Informacje o aplikacji -> Użycie danych i tam powinny być przełączniki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lovit

    Cześć,

     

    Przeczytałem  cały wątek i mam Panowie do Was pytanie (proszę tylko nie udzielajcie odpowiedzi "a u mnie działa wszystko i jest ok".

    Podobnie jak jedna z osób powyżej mam problem z Audioteką. Mimo dodania wszystkich wyjątków, kłódek i czego to Huawei nie wymyślił, aplikacja po kilku sekundach od wygaszenia ekranu przestaje odtwarzać.

    Co ciekawe inaczej jest ze słuchawkami, inaczej gdy słucham z głośnika, a inaczej jak podłączę przez bluetooth do samochodu.

    Najgorzej jest z tym ostatnim, bo nie można normalnie używać aplikacji.

     

    Czy spotkaliście się z jakąś odpowiedzią od Huawei w sprawie konkretnej aplikacji? Czy warto do nich pisać?

     

    Ps. robiłem już reset telefonu, dwa razy, nic nie pomaga :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, lovit napisał:

    Cześć,

     

    Przeczytałem  cały wątek i mam Panowie do Was pytanie (proszę tylko nie udzielajcie odpowiedzi "a u mnie działa wszystko i jest ok".

    Podobnie jak jedna z osób powyżej mam problem z Audioteką. Mimo dodania wszystkich wyjątków, kłódek i czego to Huawei nie wymyślił, aplikacja po kilku sekundach od wygaszenia ekranu przestaje odtwarzać.

    Co ciekawe inaczej jest ze słuchawkami, inaczej gdy słucham z głośnika, a inaczej jak podłączę przez bluetooth do samochodu.

    Najgorzej jest z tym ostatnim, bo nie można normalnie używać aplikacji.

     

    Czy spotkaliście się z jakąś odpowiedzią od Huawei w sprawie konkretnej aplikacji? Czy warto do nich pisać?

     

    Ps. robiłem już reset telefonu, dwa razy, nic nie pomaga :/

     

     

    W Audiotece wejdź w ustawienia => aplikacja i zaznacz "odtwarzanie w tle" oraz "audioteka na pierwszym planie".

     

    U mnie pomogło jeśli chodzi o słuchanie przez słuchawki i głośnik telefonu - po kilku kolejnych uruchomieniach przestało przerywać odtwarzanie po wygaśnięciu ekranu. Wcześniej miałem objawy identyczne z Twoimi.

    Nie próbowałem jeszcze po tej zmianie jak wygląda sprawa odtwarzania przez bt w aucie i nie wiem czy tu też pomogło.

     

    Dodatkowo nie jestem pewien, czy audioteka została już zaktualizowana do Androida 8. Może to też jest jakiś problem?

    Edytowane przez The_Saint

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x