Witam forumowiczów,
zacznę od początku: po zakupie nowiutkiej spicy(PLAY), zacząłem przygodę z androidem. Wgrałem najpierw samdroida, po jakimś czasie Cyjana. Telefonik świetnie się spisywał aż pewnego dnia klawisze 'ok' 'wstecz' 'aparat' przestały reagować lub reagowały błednie(najczęściej wciskając 'wstecz' wchodziłow tryb kamery..). Czy klawisze działały to zależało od dnia-raz tak, raz nie. Później padła wibracja. Postanowiłem oddać tel do reklamacji, nie zmieniłem cyjana na soft play'owski bo na forum przeczytałem że rzadko kiedy odmawiają naprawy z powodu nieorginalnego softu. Efekt-odmowa naprawy z dopiskiem 'nieoficjale oprocgramowanie'. Wgrałem więc soft samsungowy, zaniosłem do naprawy i efekt-odmowa naprawy z dopiskiem 'niebrandowane oprogramowanie'. Wgrałem więc soft play'owski. Tym razem odmowa z dopiskiem 'nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie, ekspertyza'. Ostatnią więc dla mnie deską ratunku jest wysyłka tel do centrali głównej CCS. Na forach znalazłem ludzi którzy tak zrobili i pomimo odmowy naprawy gwarancyjnej w wydziale zamiejscowym, wysłali do CCS a tam nie robili problemu i im naprawili! Były to jednak inne niż mój przypaki, nikt z nich nie grzebał w sofcie.
Zwracam się więc z pytaniem: czy mam jakieś szanse na naprawienie tel w ramach reklamacji mimo tych wpisów w karte gwarancyjną o nieoficjalnym oprogramowaniu??
Czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami?
Czy ma ktoś pomysł jak inaczej rozwiązać problemy z moją spicą?
Czy jest w ogóle możliwe żeby wyżej wymienione uszkodzenia były skutkiem zmiany softu?? Rozumiem jakby klawisze padły zupełnie, ale one raz działają raz nie! Albo ta wibracja.. :/
Proszę o pomoc!