zibias
Ta druga wersja.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Skoro to nie Ty byłeś stroną umowy, to w zasadzie nic nie ustalimy nie znając regulaminu. Ponadto, nic nie mógłbyś i tak w tym zakresie zrobić. W szczególności, żądać wyjaśnienia od operatora.
Wsród dostępnych regulaminów dla firm na stronach operatora znalazłam tylko te, które dotyczą zakupu urządzenia na raty. Jest jednak jednenciekawy regulaminowy zapis , w części dotyczącej uprawnień abonenta „ Urządzenia telekomunikacyjne/inny towar”, a mianowicie:
”...
Polkomtel informuje, iż w oprogramowaniu Urządzenia telekomunikacyjnego dokonano implementacji aplikacji wspierającej komunikację i realizację Umowy i umowy ratalnej.
...”
Z powyższego wynika, że aplikacja ta jest instalowana w każdym urządzeniu, a nie tylko zakupionym na raty. Jaka to jest aplikacja, pozostawiam już Waszym dociekaniom.