Skocz do zawartości
Gość camdell

[Galaxy S9] Pierwsze wrażenia, opinie posiadaczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    A Ekran wymienili/ naprawili  ?? czy też to samo technologiczne badziewie z serii 8, którego niektóre egzemplarze wypalały się średnio do 3 miesięcy po zakupie ( bez  względu na stopień użytkowania) :E ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zbyszekk

    @Maciej Mielcarek

    Masz S8 ?

    Ile miesięcy używasz, że piszesz takie bzdury ?

    Mam dwie S8 prawie od początku i żadnych wypaleń ekranu.

    Edytowane przez zbyszekk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    forumen

    Ekranik już pewnie naprawiony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9A4172

    Moim zdaniem badziew :D Mam S7e i nie widziałbym znaczących zmian w codziennym użytkowaniu w przypadku zmiany na S9.

    Gdyby chociaż aparat był dużo lepszy, a w praktyce wyjdzie chyba ulepszona kopia tego co było. Nie doczytałem się trybu HDR w [email protected] FPS co by można było nazwać znaczącym postępem, a taki telefon zaprezentował teraz Sony. Kiedyś Samsung dawał innowacje do kamer, teraz to robi Google jak widać, a co gorsza nawet takie coś jak Sony ;D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    forumen
    9 godzin temu, 9A4172 napisał:

    Moim zdaniem badziew :D Mam S7e i nie widziałbym znaczących zmian w codziennym użytkowaniu w przypadku zmiany na S9.

    Myśle że można to dopiero ocenić posiadając telefon - no chyba, że brałeś udział w testach :)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jarmk

    Chciałbym taki badziew jak S9+, żeby ktoś się ze mną zamienił "sztuka za sztukę" na S7 edge... :)

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tom5

    Jeśli chodzi o moją opinię to podobnie, jak niejedna tutaj osoba również zastanawiam się co będzie z ekranem. I nie chodzi mi tu o "wypalanie" się pikseli, ale bardziej o to czy powtórzy się historia z S8/S8+ i zaróżowionymi ekranami, gdzie klienci musieli czasem wymieniać kilka sztuk, żeby w końcu dostać dobrą (a czasem nie udawało się to wcale), a firma twierdziła, że taka specyfika OLED-u i tuszowała problem za pomocą oprogramowania. Tak więc pytanie czy opanowali już proces produkcji/weryfikacji tych matryc, czy znowu będzie powtórka z rozrywki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 godziny temu, tom5 napisał:

    Jeśli chodzi o moją opinię to podobnie, jak niejedna tutaj osoba również zastanawiam się co będzie z ekranem. I nie chodzi mi tu o "wypalanie" się pikseli, ale bardziej o to czy powtórzy się historia z S8/S8+ i zaróżowionymi ekranami, gdzie klienci musieli czasem wymieniać kilka sztuk, żeby w końcu dostać dobrą (a czasem nie udawało się to wcale), a firma twierdziła, że taka specyfika OLED-u i tuszowała problem za pomocą oprogramowania. Tak więc pytanie czy opanowali już proces produkcji/weryfikacji tych matryc, czy znowu będzie powtórka z rozrywki.

    Mimo zacofania z aktualizacjami androida, nakładka samsunga mi odpowiada najbardziej, dlatego poczekam, aż ludzie sprawdzą na swojej skórze trwałość wyświetlacza S9+ (jeżeli będzie tak samo jak z poprzednią generacją, nie zaryzykuje zakupu i kupię coś z IPS'em).  Niestety kupiłem S8+ jako prezent i po trzech miesiącach normalnego użytkowania zrobił się powidok klawiatury :E ( SMS/MMS;Facebook, chrome ).  Problem w tym, że Samsung zwala winię na użytkownika, wmawiając mu, że wyświetlał zbyt długo statyczny obraz, ale nie jest to do końca prawdą, ponieważ soft i aplikacje posiadają mnóstwo elementów statycznych, które powinny być w pewien sposób automatycznie zmieniane przy dłuższym działaniu ekranu (np. podczas przeglądania internetu w chrome) . W praktyce, nie da się zostawić telefonu z wiecznie zapalonym ekranem (tak jak w sklepach) bez umyślnego działania ze strony użytkownika (bardzo łatwo wykrywalne, ale Samsung nie zaimplementuje czegoś co mogłoby zaszkodzić interesom firmy).

     

    PS: Najbardziej mnie irytuje to iż w sklepie stacjonarnym nie ma zbytniej możliwości sprawdzanie każdego egzemplarza ( raczej jest o ile sprzedawca jest wyrozumiały - ja np. na takiego nie trafiłem i gdy pierwsza sztuka była różowa, stwierdził, ze to wg. producenta nie jest wada i nie ma podstaw bym naruszał inne opakowanie, chyba, ze kupie dwa telefony), a przy zamawianiu przez internet akurat mi się poszczęściło, choć gdybym musiał zwracać/wymieniać,  cała procedura kosztowałaby wiele czasu (nie zdążyłbym z prezentem na urodziny)

    Edytowane przez Maciej Mielcarek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kamera miała być taka super 

    zobaczcie stabilizacje video  :poker-face:

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x