Potrzebuje jakiegoś serwisu dla mojego telefonu SM-N910C, aby wymienić port USB. Telefonu oryginalnie nie mogę naprawić, bo flaga KNOX i nara.
Co potrzebuje:
oryginalną część zamienna
odpowiedzialność za ekran przy wymianie (w razie W dają ORG)
możliwość wysyłki do serwisu telefonu (chyba, że gdzieś blisko (Nowy Sącz))
Objawy:
I - ledwo po zakupie telefonu
spadek prądu ładowania(A) przy 5V, na wszystkich ORG ładowarkach, do tego telefonu, z samsunga czy inny firm oryginalnych, tak, że na zamiennikach, telefon na ładowarce 2A ładuje się z około 6-8 godzin, właściwie każda ładowarkę, można powiedzieć, że obniża jej sprawność o około 60% i więcej. Kiedyś w pracy ładowałem telefon ORG ładowarką Samsunga 700 mAi telefon ładował się około 5 godzin, tak, że kiedyś było okey, teraz tragedia. Na QC nie sprawdzałem, ile kiedyś się ładował, bo domyślnie był wyłączony zawsze, ale teraz w razie potrzeby szybko ładuje telefon.
II - przed wysyłką
wpadł mi port USB do środka, da się ładować, ładowarka jeszcze łapie na styk prawie ząbki
transmisja danych nie działa (okazało się wina jednak komputerów trzech (nie wiem jakim cudem))
Serwisy:
Gwarancja - CCS (autoryzowany)
odrzucona z powodu ingerencji w oprogramowanie, flaga knox anuluje naprawę gwarancyjną
Serwis - CCS (autoryzowany)
gwarancja wyliczona na ponad 1150 złotych, producent twierdzi, że nie może od tak samego złącza USB wymienić, nawet odpłatnie, gdy reszta telefonu jest w stanie nieprawidłowym, telefon z autoryzowanego serwisu ma wyjść taki jak normy producenta przewidują, więc jak mi powiedzieli jaśniej w rozmowie telefonicznej, gdyby nie knox wymienili by na gwarancji gniazdo USB, a że jest flaga knox to muszą ją usunąć, czyli wymienić płytę główną.
Serwis - CTID(autoryzowany)
wysłane zostało zapytanie, czy zrobią samo gniazdo USB(odpłatnie lub/i nie), bez patrzenia na knox i wymianę płyty głównej.