Witam. I z góry przepraszam jeśli temat był wałkowany, ale chyba jestem ślepy i nie znalazłem ;P. Jak wiadomo premiera Oneplusa 6 ma się odbyć na wiosnę i zastanawiam się nad wymianą mojego 3T. Tylko nie mam pojęcia jak jest z gwarancją przy sprzedaży, (telefon kupowałem z oficjalnej strony Oneplusa). Co trzeba zrobić aby przyszły właściciel miał gwarancję na mojego 3T? ( został jeszcze rok) Z tego co pamiętam przy pudełku od kuriera nie było żadnego paragonu/faktury czy karty gwarancyjnej(chyba że się mylę i coś było ;P) wiem, że wszystko jest na moim koncie Oneplusa i pewnie głównie w oparciu o konto oddaje się telefon na gwarancję (nie wiem nigdy nie oddawałem telefonu więc mogę się mylić). I tu jest właśnie ten problem co zrobić albo czy wogole coś trzeba robić, żeby przyszły właściciel miał na niego gwarancję, oddanie konta "one" napewno nie wchodzi w grę. Chciałbym się dowiedzieć jak to działa, i co trzeba mieć żeby np zwrócić telefon na gwarancję, jeśli telefon zmienił właściciela od tego co go zakupił?