Skocz do zawartości
RESETARCIK

Sprzedaż Oneplusa 3T a gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. I z góry przepraszam jeśli temat był wałkowany, ale chyba jestem ślepy i nie znalazłem ;P. Jak wiadomo premiera Oneplusa 6 ma się odbyć na wiosnę i zastanawiam się nad wymianą mojego 3T. Tylko nie mam pojęcia jak jest z gwarancją przy sprzedaży, (telefon kupowałem z oficjalnej strony Oneplusa). Co trzeba zrobić aby przyszły właściciel miał gwarancję na mojego 3T? ( został jeszcze rok) Z tego co pamiętam przy pudełku od kuriera nie było żadnego paragonu/faktury czy karty gwarancyjnej(chyba że się mylę i coś było ;P) wiem, że wszystko jest na moim koncie Oneplusa i pewnie głównie w oparciu o konto oddaje się telefon na gwarancję (nie wiem nigdy nie oddawałem telefonu więc mogę się mylić). I tu jest właśnie ten problem co zrobić albo czy wogole coś trzeba robić, żeby przyszły właściciel miał na niego gwarancję, oddanie konta "one" napewno nie wchodzi w grę. Chciałbym się dowiedzieć jak to działa, i co trzeba mieć żeby np zwrócić telefon na gwarancję, jeśli telefon zmienił właściciela od tego co go zakupił?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z tego co wiem wystarczy przekazać order number, ale może niech bardziej doświadczeni userzy się wypowiedzą. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x