Cześć,
mam problem z serwisem motoroli. Dziś wieczorem dostałem wiadomość, że moja X Play nie zostanie naprawiona z uwagi na tzw. nieautoryzowaną ingerencję. Kompletnie jednak nie mam pojęcia o co w tym chodzi, gdyż brak jakiegokolwiek dalszego uzasadnienia, a jedynie zachęcenie do naprawy odpłatnej.
Zaczęło się jednak od tego, że jeszcze przed świętami oddałem telefon na gwarancję z uwagi na upływający (19.01.2018r.) termin. W uzasadnieniu podałem typowe bolączki tej wersji motoroli tj. rozładowywanie czasem przy 30-50% baterii, aparat robiący jedno zdjęcie przez 30 sekund czy ogólne spowolnienie systemu po aktualizacji do nowego androida. Tymczasem, dziś telefon wrócił do elektromarketu kompletnie niesprawny - brak możliwości uruchomienia, zarysany ekran i kompletny brak naprawy.
Podając numer IMEI na stronie serwisu odnaleźć można następującą informację:
W dostarczonym do naszego serwisu urządzeniu stwierdziliśmy usterkę nieobjętą bezpłatną naprawą gwarancyjną. Jedyną możliwością naprawy urządzania jest naprawa odpłatna. Odsyłamy urządzenie bez naprawy.W celu otrzymania kosztorysu i oddania urządzenia do naprawy odpłatnej, należy kontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem, nie przez sprzedawcę. Orientacyjny cennik usług i kalkulator kosztów naprawy oraz regulamin napraw odpłatnych dostępne są na stronie: www.ctdipolska.pl / Serwis – obsługa / Cennik i gwarancja naprawy odpłatnej.Urządzenie do naprawy odpłatnej można przesłać korzystając z formularza online na stronie: www.ctdipolska.pl / Zgłoszenie naprawy / Zgłoszenie naprawy przez stronę (online)Więcej informacji na temat uszkodzeń nieobjętych gwarancją Producenta można znaleźć w zapisach karty gwarancyjnej.
oraz 4 fotki które załączam do tekstu.
Czy ktoś z Was wie może na czym miałaby polegać ta "nieautoryzowana ingerencja", gdy telefon ten nigdy nawet nie był wcześniej serwisowany czy na własną rękę naprawiany? Czy mieliście podobne sytuacje? Ktoś wie jakie prawa w tym przypadku mi przysługują?
Z góry bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!