Rado1497 Dzisiaj z ciekawości zajrzałem do pudełka po telefonie w celu sprawdzenia silikonowego etui. Przy okazji zainteresowałem się gwarancją, jak to z nią jest w przypadku uszkodzenia op5t. Sprawdzałem czy jest karta gwarancyjna której nie mam. Sprawdzałem na stronie OnePlusa jak w razie konieczności skorzystać z gwarancji. Pisało tam że trzeba przedstawić dowód zakupu(fakturę). Teraz jest pewien problem bo nie mam żadnej faktury i nie przypominam sobie żebym miał jakiś dowód zakupu. Telefon przyszedł do mnie tydzień temu w czwartek więc raczej bym pamiętał co było w opakowaniu a jeżeli byłaby faktura to na pewno bym jej nie wyrzucił. Jak to jest w końcu z gwarancją ? może dowodem zakupu jest kartka zatytułowana "Packing list" ? ale raczej na pewno to nie chodzi o to.
dziamot Fakturę musisz wydrukować ze swojego konta. Ale tak szczerze najważniejszy jest nr twojego zamówienia. Aby skorzystać z gwarancji i tak musisz kontaktować się z suportem wiec nie szukaj problemu tam gdzie ich nie ma
Rado1497 No tak, faktycznie można wydrukować na stronce. 🙂 Nie szukam problemu, po prostu nigdy nie oddawałem telefonu od oneplusa na gwarancję i nie wiem jak to z tym jest bo szczerze mówiąc nigdy tym się zbytnio nie interesowałem.
szumi85 Witam mam podobny problem nie mogę znaleźć na swoim koncie możliwości wydruku rachunku dopiero minęło 2 dni od zakupu. Pytam tak w razie W Sorki znalazłem
Ament @szumi85 ostatnio różne informacje zakupowe/logistyczne kuleją na ich stronie także imho poczekaj cierpliwie.