SzczeMar
Zobacz czy masz włączone VoLTE, jeśli tak spróbuj wyłączyć i sprawdzić czy jest poprawa. Czasem tak miałem przy włączonym VoLTE.
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
To jest myśl spróbuje tego bo problem pojawił się po aktualizacji do B184 i tam była wzmianka o voLTE więc może to to. Dzwoniłem do operatora ale oni nie widzą problemów z siecią, ani kartą sim. Dzwoniłem też do Łaj Łej i tam mi kazali zresetować telefon a jeśli problem nie ustąpi oddać na gwarancje. Więc spróbuję tego rozwiązania 🙂
dodana zawartość
Arkadiush
zawsze możesz spróbować na innej karcie ale to w takim razie może coś z mikrofonem jest. Jak masz gwarancje oddaj i będziesz miał obraz co się dzieje
Jeśli wyłączenie voLTE nie przyniesie skutku podmienie simy i zaobseruje co się dzieje, będę na bierząco informował o postępach w tym wątku 🙂
dodana zawartość
Niestety zmiana ustawień nie pomogła, nie pomógł równierz hard reset telefon w poniedziałek ląduje na gwarancję.