Skocz do zawartości
Rafał Krok

rozwiązany Brak możliwości włączenia transmisji danych po aktualizacji.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, ostatnio miałem aktualizację. Po niej w niedługim czasie przestał działać internet tzn. przyciskam ikonę transmisji danych a na pasku górnym nic się nie pokazuje oraz brak internetu. Wi-fi działa. Myślałem że to coś z siecią ale na innym telefonie śmiga aż miło. Włączenie/wyłączenie nic nie daje. Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych i pomogło ale wystarczyło że telefon chwilę wskoczył na roaming i potem na inną sieć i już nic nie działa. Wczoraj wyczaiłem że wyciągniecie i włożenie karty sim pomaga ale znów na chwilę. Wystarczy że  pojechałem do miasta potem wróciłem chciałem włączyć internet i już nie działa i znów pomaga wyciągniecie i włożenie karty sim. Ustawienia APN itp poprawne instalowane przez wiadomość konfiguracyjną.

    Android: 7.0

    Samsung Experience: 8.1

    Nazwa:PLAY Internet

    APN : internet

    Proxy:Nieustawione

    Port:Nieustawione

    Nazwa użytkownika:Nieustawione

    Hasło:Nieustawione

    Serwer:Nieustawione

    MMSC:Nieustawione

    Proxy MMS:Nieustawione

    Port MMS:Nieustawione

    MCC:260

    MNC:06

    Typ uwierzytelniania: brak

    Typ APN:default,supl

    Protokół APN:Ipv4/Ipv6

    Protokół roamingu APN:Ipv4/Ipv6

    Połączenie:nie określony

     

    Proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego... Dodam że przed felerną aktualizacja wszystko było w porządku.

     

    Edytowane przez Rafał Krok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Sprobuj zmienic te 2 pozycje na:

    Protokół APN:Ipv4

    Protokół roamingu APN:Ipv4

     

    Nastepnie zrestartuj telefon i sprawdź

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stromba

    Spróbuj zrobić jak wyżej pisał. Też mam w play, wrzucam screen do porównania. 

    Screenshot_20180123-083705.thumb.png.51b5692c215573a103764153b64fc17f.pngScreenshot_20180123-083652.thumb.png.a7f768bb63f76d546957bccfff557abb.pngScreenshot_20180123-083646.thumb.png.7a1719aa3bf3683a62bf8156eb2ea4b4.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok zastosowałem zmiany. Bedę testował i dam znać czy będzie ok:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Testowałem i bylo ok ale po 3 dniach śmiało mogę potwierdzić że niestety problem powrócił. Jak telefon przejdzie w Roaming to potem znów problem z włączeniem sieci się pojawia. I dopiero wyciągnięcie i włożenie karty sim pomaga. Pozostaje już tylko serwis ? Bo sieć raczej tu nie zawiniła? Czy jest Jeszce jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Moze najpierw przed pójsciem do serwisu to wymien karte sim. Jesli masz Playa to wymienią normalnie i wtedy sprawdź.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    simplar

    Jeśli play to ustaw tak. :)

    Screenshot_20180128-024213.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok. Tak zrobię. Pójdę do Play po nową. Ustawienia mam tak jak wyżej;) dziwny problem z tym jest że zawsze po przejściu w Roaming i powroceniu do sieci neta już nie mam i nie da się go włączyć:/ ikona transmisji danych wtedy się podswietla ale neta nie ma. 

    dodana zawartość

    Byłem w Play i takie oto ustawienia dostałem. I net puki co śmiga:) zobaczymy :)

    Screenshot_20180128-204357.png

    Screenshot_20180128-204412.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odkopuje temat. Problem wrócił... po roamingu jak wraca w sieć już neta nie mam. Maci3 Jeszce jakieś pomysły? Pozdro 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stromba

    Kartę w play wymienili? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x