Skocz do zawartości
bartosz949

S7 dziwna poświata/plama na wyświetlaczu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich serdecznie nie wiem czy dobry tytuł wpisałem ale nie wiedziałem za bardzo jak to opisać 

    Otóż mój problem polega na tym że na górze ekranu w ciemnych pomieszczeniach i przy minimalnej jasności ekranu (czyli przeważnie w nocy kiedy jasność ustawiona jest na minimum i dookoła jest ciemno)widać jakby ucięcie obrazu oraz delikatnie białą poświatę od górnej krawędzi ekranu, nie za bardzo wiem jak to opisać więc zrobiłem kilka zdjęć mam nadzieję że widać to co chcę opisać i moje pytanie od czego to może być czy tak powinno być czy próbować to wysyłać na gwarancję ? 

    Na pierwszym zdj widać to bardzo wyraźnie odcięcie między oryginalnym kolorem tapety czyli czarny a wyżej robi się już taki szarawy.
    Na drugim zdj widać lekko tylko tą białą poświatę a drugie kółko to mało już widoczne przejście kolorów też powinno być wszystko czarne 

    A i dodam że takie przeniki kolorów itd to widać tylko na czarnych tapetach 

    20180130_08491a.thumb.jpg.35b50408e69520d067669c06646ef84b.jpg20180130_084951b.thumb.jpg.73db68febb9b75fd73beec9739f5bdc2.jpg


    PS: nie wiem jak to zamknąć w spoiler czy jakieś miniaturki czy coś więc z góry przepraszam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czasami nie jest to wypalony ekran...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciężko mi powiedzieć ponieważ występuje to tak jak pisałem tylko w ciemnych pomieszczeniach przy najniższej z możliwych jasności i tylko przy ciemnych(czarnych?) tapetach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Według mnie to jest wypalony ekran i w ramach gwarancji zostanie wymieniony.Jak mieszkasz w W-wie lub okolicach zawieź tel.do Samsung Plaza i tam od ręki bez zbędnych dyskusji i robienia problemów wymienią na nowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm właśnie tak bliżej morza mieszkam, więc trochę problem. Pytałem w jednym serwisie w okolicy, to mi odpowiedzieli że, wypalenie ekranu może nie podlegać gwarancji..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ali_cja

    @up,

    dzwoniłam dzisiaj do autoryzowanego serwisu Samsunga w Gdańsku  ( http://www.bimit-bis.pl/services/wymiana-wyswietlacza/    ), gdzie poinformowano mnie, że w przypadku odmownej decyzji serwisu o wymianie wyświetlacza w S7 - uprawniony z gwarancji otrzyma wyniki ‚ekspertyzy”, uzasadniające odmowę nieodpłatnej naprawy. Od takiej decyzji serwisu przysługuje odwołanie do producenta sprzętu ( gwaranta ), czyli Samsunga.

    Jeżeli zakupiłeś telefon jako konsument i uznasz, że decyzja gwaranta/autoryzowanego serwisu jest dla Ciebie krzywdząca,  to otwiera Ci się droga do dochodzenia swoich praw, poczynając od rzecznika konsumentów.

    Nie ma się co cykać, tylko śmiało i konsekwentnie korzystać z przysługujących Ci uprawnień.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up,

    Dziękuję za rozbudowaną odpowiedź, może zdecyduję się wysłać telefon tylko co jeśli oni stwierdzą że problem nie występuję ? Bo nawet jak sprawdzam kolory menu serwisowym *#0*# to przy czarnym ani żadnym innym kolorze nie ma czegoś takiego co pokazywałem na zdjęciu w pierwszym poście więc już sam nie wiem od czego to się bierze 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kms22

    Na pewno to nie jest wypalony ekran tylko jakaś inna usterka

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ali_cja
    48 minut temu, bartosz949 napisał:

    ...  może zdecyduję się wysłać telefon tylko co jeśli oni stwierdzą że problem nie występuję ? ...

    Jak to co, odbierzesz telefon.

    Gdy uznasz, że telefon nadal ma wadę, to ponownie zareklamujesz, odwołasz się od decyzji serwisu albo pogodzisz się z takim stanem rzeczy i będziesz nadal z niego korzystał.

    Pozostaje jeszcze rozważenie rękojmi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi bardziej przypomina to "powidoki" ale początkowe. Po moich przejściach z s5 dopóki są nie widoczne już tak bardzo (póki co to poczatek) to nie wezmą się za to i lepiej załatwić to przy okazji w Warszawie niż w serwisie który chce zarobić ;)

     

    Chodź z drugiej strony - z moim po kilku mięs pojawiły się jasne paski - dopóki nie znalazłem na niemieckim forum podobnych problemów innych użytkowników uznawali je za wade mechaniczną - możesz próbować. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x