Skocz do zawartości
pop70

Gear S3 Front ładuje się tylko do 82%

    Rekomendowane odpowiedzi

    pop70

    od około 5 miesięcy użytkuję Gear S3 Frontier . Od kilku tygodni zauważyłem że ładowanie zegarka nawet przez całą noc skutkuje naładowaniem tylko do 82%, czasami 83%.obecna wersja oprogramowania to R760XXU2CQK3

    Czy ktoś miął już taki  problem. Jeśli tak jak go rozwiązać. 

    Czy pozostaje mi jedynie serwis ?

    Dziękuje i pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kr!stov

    Na końcu posta sam sobie odpowiedziałeś ;) .
    Temat przewijał się na forum nie raz. Pozostałe tylko serwis, wymienia baterię oraz inne elementy jeśli będą tego wymagać jak np obrotowy bezel.
    Z twojej strony możesz przywrócić zegarek do ustawień fabrycznych i nie przywracać kopii danych oraz ustawień. Szczerze, i tak prawdopodobnie będziesz musiał go wysłać.

    Tapnięte S-ósemką

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pop70

    Dzięki za info
    Niezbyt długo był sprawny w 100%


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kr!stov

    Myślę, że miałeś po prostu pecha. Ja kupiłem używkę 4 miesięczną i oprócz jednej ryski na bezelu, oraz lekkich luzach przy obracaniu nie stwierdziłem większych usterek.

    Tapnięte S-ósemką

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Już kilka razy pojawił się u mnie problem z ładowaniem zegarka. Kilka razy mialem sytuację w której zegarek odłożyłam na oryginalną ładowarkę i po całej nocy na ładowarce stan naładiwanie był np. 91% czyli zegarek nie naładował się do końca po 7 godzinach ładowania. Zegarek podczas ładowania jest zawsze wyłączony. Ktoś miał taki problem ?

     

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, ja miałem. Oddałem na gwarancji, wymienili baterię i płytę główną. Od wymiany problemu nie miałem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rav85
    Napisano (edytowane)

    Kupiłem dzisiaj używamy zegarek Gear S3 classic, zaktualizowany do softu najnowszego 4.xxx , mam problem z naładowaniem, najpierw myślałem ze dołączona ładowarka jest uszkodzona, ale próbowałem go naładować S10 poprzez odwrócona indukcję

     

    czy zegarek jest wstawiony w ładowarce czy leży na Galaxy s10 bardzo wolno się ładuje 

    dochodzi do ok 30-32% i jakby przestawał ładować , zapala się ekran ładowania z piorunem i % ładowania baterii i po chwili ekran gaśnie i nie ładuje , podnoszę go kładę jeszcze raz i od nowa to samo 

     

    Edytowane przez rav85

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    S5Fan

    @rav85 Zresetuj zegarek i sprawdź jeszcze raz. Może być po prostu uszkodzony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rav85

    Zresetowałem trzymając 2 przyciski po ok 7 sekundach pojawił się komunikat reboting czy jakoś tak ale nie widzę poprawy 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    S5Fan

    @rav85 Wejdź w ustawienia i zrób reset

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x