Skocz do zawartości
Finland

Problem z łącznością 3G/LTE

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, od jakiegoś czasu mam problem z łączeniem się telefonu do sieci LTE. Czasami wszystko jest normalnie i się połączy a czasami nie pokazuje się obok ikonki zasięgu ani napis LTE ani H+. Pomaga restart telefonu ale jest to strasznie upierdliwe. Telefon już reklamowałem, wymienili płytę główną ale nadal to samo. Myślałem też, że jest to problem mojej karty SIM ale go wykluczyłem z dwóch powodów. 1. Testowałem to w innych telefonach i problemu nie było, 2. Kartę też już wymieniłem a samsung ma dalej jakieś problemy.

    Nie wiem też czy to przypadek czy nie ale problem się pojawił w momencie kiedy nakleiłem na wyświetlacz 3MK Flexibleglass :o Myślicie, że to może być od tego? :o Trochę telefonów w życiu już miałem i szczerze mówiąc nie wydaje mi się...

    Proszę o jakieś porady co można w tym temacie zdziałać w domowym zaciszu (oczywiście bez utraty gwarancji)

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesz co, pierwszy raz słyszę, żeby zamontowanie czegoś na wyświetlaczu miało wpływ na działanie zasięgu. Etui - zdarza się, ale ochrona na ekran?

    Obawiam się, że kłopot tkwi niestety w telefonie. :(

     

    Trzymka, Iza z 3mk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Finland Skoro wymieniali płytę główną i nic to nie dało, to jeśli mieszkasz w mniejszej miejscowości/na wsi zobacz jak z zasięgiem w centrum miasta. Sprawdź najpierw rozłożenie BTS w swojej okolicy (hasło "mapa BTS" w Google).

    Edytowane przez radoslawik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @3mk folie ochronne też mi się do wydaje niemożliwe, zwłaszcza, że z produktów 3MK nie korzystam od wczoraj tylko od kilku ładnych lat :P
    @radoslawik no w centrum nie mieszkam bardziej na obrzeżach ale będąc w ścisłym centrum problem również występuje. Co lepsze specjalnie poświęciłem część dnia na "testy" i chodziłem po mieście z różnymi telefonami (przekładałem jedną i tę samą kartę). Problem nie występował. Będąc w domu łapało mi roaming z orange, przełżczyłem ręcznie na PLAY nie połączyło ani z 3G ani z LTE. Przełożyłem kartę do innego telefonu (dosłownie 1 minutę później), byłem dokładnie w tym samym miejscu i LTE złapało od strzała, kolejny telefon i? TO SAMO :( Wszędzie działa tylko nie w moim A3 2017 :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, co prawda telefon mam już sprawny z tydzień czasu ale dopiero teraz znalazłem chwilę żeby napisać co było zrobione. Otóż, złożyłem drugą reklamację do sklepu w którym zakupiłem telefon, zaktualizowali jedynie oprogramowanie - wszystko lata cacy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x