Skocz do zawartości
Roza Koku

Wymiana płyty głównej przez serwis nie pomogła. Telefon dalej się nagrzewa i restartuje

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

     

    Problem jest z nim taki że się nagrzewa i restartuje. Flex wrócił już z serwisu drugi raz. Za pierwszym razem serwis wykonał "Software upgrade" co oczywiście nie pomogło. A za drugim podejściem, przynajmniej tak widnieje w raporcie naprawy, serwis wymienił płytę główną "PCB assembly main". Jak przeczytałem ten raport to się ucieszyłem bo myślałem że to koniec moich problemów,  lecz nic z tych rzeczy 2 minuty po uruchomieniu telefonu nagrzał się i zresetował :/ Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie albo jakaś radę, byłbym bardzo wdzięczny. :)

     

    Edytowane przez Lysolus
    Doprecyzowanie nazwy tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubulwg

    Tak, wadliwa płyta główna odeślij jeszcze raz i dostaniesz LG Q6

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy ja mam w ogóle z nimi co dyskutować, czy dostaję Q6 i nie mam nic więcej do gadania?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubulwg

    Możesz się po upominać, że wolisz lepszy model, bo jednak bądź co bądź G Flex 2 był flagowcem, a Q6 to średniak. Dla przykładu Nexusy 5x wymieniali na LG G5 SE

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    4 godziny temu, Roza Koku napisał:

    nie mam nic więcej do gadania?

    Zgodnie prawem i warunkami gwarancji mogą ci zaproponować wymianę. Jeśli ci nie odpowiada - zwrot pieniędzy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy macie pomysł dlaczego wymiana płyty nie pomogła, może tylko napisali że płyta została zmieniona, albo zamontowali jakąś starą używaną?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    @Roza Koku Możliwe, że wrzucili jakąś odnowioną. Co nie zmienia faktu, że masz na nią 2 lata gwarancji, więc na Twoim miejscu oddałbym jeszcze raz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na jakimś innym forum wyczytałem że mogę domagać czegoś takiego jak "korekta faktury", ponoć oznacza to zwrot pieniędzy, ktoś z was się z tym spotkał? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudali

    Oznacza to że serwis wystawi Ci oświadczenie o nienaprawialności sprzętu. Z tym oświadczeniem i telefonem idziesz do sprzedawcy, gdzie możesz zażądać zwrotu pieniędzy lub wymiany na telefon w podobnej cenie /o podobnych parametrach. Jeśli telefon kupiłeś w sklepie typu Media Markt, to ze zwrotem pieniędzy nie powinno być problemu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dudali A w jakim czasie od zakupu w sklepie mogę żądać zwrotu pieniędzy? Bo gwarancja na telefon mi się już skończyła (czyli 2 lata minęły). A teraz "przepycham" się z LG w ramach reklamacji, bo telefon za pierwszym razem do serwisu wysłałem jeszcze w ramach gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.