Skocz do zawartości
KacpiPL

Serwis HTC - opinie, wrażenia, spostrzeżenia, pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Postanowiłem założyć taki temat. Dlaczego ? Otóż dlatego, że moja Sensacja trafiła do serwisu. Serwis, jak serwis, ale to nie jest nasz warszawski Regenersis tylko "niemiecki Regenersis" (nie wiem, czy w Niemczech HTC też naprawia ten "serwis" :D). Więc tak. Telefon został dzisiaj dostarczony do operatora, w którym został wzięty przy podpisaniu umowy. Miły pan (polak !!!) powiedział, że termin oczekiwania na telefon to 2-3 tygodnie. Wziął tylko telefon (bez pudełka, baterii, kart itp.). Czyli ogólnie mogę powiedzieć, że początek mi się podoba. Zobaczymy, jak z moimi usterkami (kurz pod ekranem i niedziałający JACK) poradzi sobie niemiecki fachowiec :P W razie dalszych informacji (odebranie telefonu, przedłużenie terminu naprawy, itd.) post będę na bieżąco aktualizował.

    Zapraszam Was do pisania swoich opinii, wrażeń i spostrzeżeń na temat serwisów, w których były Wasze Sensacje. Mile widziane będą także "informacje dodatkowe", czyli np. informacja, że jeżeli telefon ma kurz pod ekranem, to nie jest on czyszczony, lecz wraz z digidizerem wymieniany na nowy, oraz to, że są różne typy wyświetlaczy.

    Pozdro :)

    <kHoTeCek> myślę, że temat w tej formie może zostać, z uwagi na specyfikę serwisu/serwisów HTC.

    Bliźniaczy temat jest w dziale Desire, a że dana słuchawka ma swoje charakterystyczne problemy warto, aby można było wymieniać doświadczenie w zakresie tychże usterek przez konkretny serwis potraktowania.

    EDIT 13.12.2011r. : o 8.52 mój ojciec dostał SMS, że telefon na niego czeka. Przed chwilą poszedł odebrać. Gdy będę wiedział więcej - zaktualizuję.

    EDIT 13.12.2011r. : o 14 telefon był już w rękach taty. Wszystko zostało naprawione. JACK działa prawidłowo, a kurzu pod ekranem nie ma. Jestem bardzo zadowolony. Teraz tylko czekać do świąt :)

    PS. Na ekranie mam inną folię niż poprzednio..., digitizer jest razem ze szkłem goryla ?

    Edytowane przez KacpiPL

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kacpi wg mnie temat do zamknięcia. Z tym to nie na dział telefonu, tylko na jakiś inny dział wyżej.

    A wziął Ci sam telefon bo w Vodafone DE zawsze i z każdym telefonem tak robią. A jak coś bedzie nie do naprawy to wymieniają słuchawkę na nową. Kapito? :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli mogę powiedzieć, że z niemieckiego serwisu HTC jestem bardzo zadowolony. Ich fachowcy znają się na rzeczy :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1

    Zastanawiam sie czy dobrze robię opisując tutaj swoje doświadczenia, ale postanowiłem raz na zawsze rozwiać wątpliwości oczywiście jak zwykle posiłkując sie własnymi doświadczeniami.

    Więc na poczatek trochę nudy by później nie było pytań i niedomówień. Moja dziewczyna/narzeczona od dłuższego czasu zazdroscila mi mojego sensationa mimo, iż nie potrzebowała takiego telefonu i desire w zupełności jej wystarczał nie mogła sie zaprzyjaźnić z sgsll który dostała od siebie z firmy i delikatnie sugerowała mi jakieś zamiany.

    Gdy nadarzyła sie okazja, zakupilem od moich wschodnich przyjaciół telefon w stanie bardzo dobrym z jednym martwym pikselem i cyrylica na głównym ekranie za cenę desire w średnim stanie. Nie było to bynajmniej poważna przeszkodą, ale oczywiście długo nie czekając, s-off, root, cid i mam polsko/europejska wersję telefonu i nowy romik w masa niepotrzebnych, ale jakże cieszących damskie oko (tutaj ukłon w stronę naszej naczelnej kocicy;)) dodatkami.

    Nic to jednak nie dalo bo piksel, o którym już wyżej wspomnialem mocno raził moja luba w oko, więc postanowiłem cos z tym zrobić.

    Nie jestem tak dobrym kombinatorem by to samemu naprawiać, więc zrobiłem cos innego.

    Zauważyłem, ze mój stary desire ma wystawiona i podbita gwarancje nie na karcie htc tylko na karcie ery do której został podłączony paragon. Więc korzystając z tego iż oryginalna karta była czysta, poszukalem wytartego całkowicie paragonu w stanie idealnym, zszylem go z owa karta i wypisalem na niej numer imei i datę zakupu.

    Zadzwoniłem do htc, opisalem wadę mojego wschodniego htc i powiedziałem, ze nie posiadam pudełka bo zgodnie z naszym prawem nie mam potrzeby go posiadac by sprzęt reklamować.

    Kazano mi go wysłać do serwisu regenersis.

    Nie protestując tak tez uczynilem. Dodam jeszcze, ze z premedytacją nie cofalem niczego z poczynionych wcześniej udogodnień(s-off itp).

    Ku mojemu zdziwieniu, telefon dzisiaj odebrałem z nowym wyświetlaczem i adnotacją w karcie gwarancyjnej.

    Nie dowodzi to bynajmniej, ze nie sprawdzają oni czy user grzebal w twardym oprogramowaniu.

    Wniosek mój jest taki, ze jeśli urządzenie wykazuje wady z innej kategorii niz programowa to nikt sie w to nie zagłębia. No i plus dla regenersis bo sami przyznacie, ze byłoby to bardzo głupie z ich strony gdyż w moim przypadku ewidentnie uszkodzenie nie miało z oprogramowaniem nic wspólnego i jeśli odmówiono by mi naprawy i nie kombinowalbym z gwarancja to mógłbym dochodzić swoich praw w sądzie z oczywistym wynikiem pozytywnym na moja korzyść.

    Nie zachęcam tez nikogo do podobnych wariacji. Jest to tylko pogladowy tekst pisany przez pijanego kombinatora który czasami za bardzo lubi cos udowodnić.

    Właściwie, nie wiem po co to pisałem. Moje zachowanie jest karygodne i nie zasługuje na żadna pochwałę oraz na próby naśladowania.

    Ja traktuje to jako eksperyment i wyprostowanie niektórych mocno skrzywionych teorii krążących tutaj na forum.

    Jeśli ktos to przeczytał a wiem, ze kilka sie takich psychopatow (i przynajmniej jedna psycholka;)) znajdzie to serdecznie dziękuję za uwagę. Dajcie znac tez czy temat ten odpowiada moralności forum.

    Jeśli nie to walcie do Smogga (jeśli ten nie będzie pierwszy od was ;D) by temat ten usunął.

    <Smogg> Lekko przeformatowałem, aby się wygodniej czytało ;) Dołączone do wątku sugerowanego przez kHoTeCka.

    Edytowane przez Smogg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja również posiadam dobre doświadczenie z serwisem htc.. Po ucegleniu telefonu, przesłałem im kurierem sprzęt.. Cała akcja trwała 4 dni we wtorek telefon pojechał a w piątek ku mojemu zdziwieniu przyjechał kurier z naprawionym sprzętem po wymianie płyty głównej.. Nikt nie przyczepić się do zdjętej blokady.. Albo nie mogli tego sprawdzić.. W każdym razie złego słowa na serwis nie mogę powiedzieć.

    Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    isacus

    Ja swoja przygodę z serwisem Regenersis.pl, rozpocząłem w poniedziałek o 9.00 telefon do serwisu powiedzieli mi co i jak ( w zasadzie zrobiła to automatyczna sekretarka) o 9.15 telefon do DHL o 15.15 kurier odebrał ode mnie z domu telefon, we wtorek telefon dotarł do nich do Warszawy ( na podstawie śledzenia przesyłki DHL) na stronie www w zakładce sprawdź stan naprawy we wtorek nie było jeszcze telefonu w bazie, pojawił się w środę z statusem w obsłudze serwisowej, dzisiaj w czwartek jest już status w przygotowaniu do wysiłki. Więc pewno jutro wyślą. I raczej już na weekend nie dojedzie.

    Telefon wysyłałem z powodu kilku świecących pikseli ( widocznych w załączniku ), zobaczymy w jakim stanie wróci telefon. Przed spakowaniem porobiłem sobie zdjęcia telefonu żeby mieć jakby co jakieś argumenty.

    Ja wysłałałem post-55655-14255701661167_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Smogg

    @isacus: A tak kontrolnie - ta historia dotyczy HTC Sensation, czy telefonu, który masz wpisany w profilu?

    Pytam, bo ten wątek dotyczy historii związanych z Regenesis i Sensation, temat ogólny znajduje się w tym dziale.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1
    Ja również posiadam dobre doświadczenie z serwisem htc.. Po ucegleniu telefonu, przesłałem im kurierem sprzęt.. Cała akcja trwała 4 dni we wtorek telefon pojechał a w piątek ku mojemu zdziwieniu przyjechał kurier z naprawionym sprzętem po wymianie płyty głównej.. Nikt nie przyczepić się do zdjętej blokady.. Albo nie mogli tego sprawdzić.. W każdym razie złego słowa na serwis nie mogę powiedzieć.

    Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk

    Co do jakości pracy serwisu to jednak mam zastrzeżenia. Dzisiaj dokrecalem srubki po ich interwencji;) I pamiętam przeboje z htc desire hd. Ale ogólnie rzecz biorąc ładnie sie zachowują bo wbrew temu co wypisują ludzie o s-off, root itp nie anuluja oni gwarancji. Przynajmniej w moim przypadku tak właśnie było. Inaczej moze być gdy uszkodzenie będzie spowodowane kwestia programową. Swoją droga, czy ktos słyszał by z tego powodu anulowali gwarancje? Zle napisałem. Słyszeć słyszałem ale nigdy nie widzialem ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    isacus

    @smogg Tak oczywiście HTC Sensation , już poprawiłem sygnaturkę. Dzisiaj zmienili status co dziwne na: W trakcie obsługi serwisowej ale podali też numer listu przewozowego, który jeszcze w systemie śledzenia przesyłki jest nieaktywny. Mam nadzieję że ta naprawa nie będzie początkiem jakiś problemów. Także oczekuję teraz kuriera ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adtech84

    @yusuf1 Ciezko o anulowanie gwarancj kiedy samo htc udostepnia s-off do tego telefonu;)

    Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x