Skocz do zawartości
KacpiPL

Serwis HTC - opinie, wrażenia, spostrzeżenia, pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    @yusuf1 Ciezko o anulowanie gwarancj kiedy samo htc udostepnia s-off do tego telefonu;)

    Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e za pomocą Tapatalk

    Pamiętaj, że on zrobił jeszcze roota i wgrał Customa..., a tego HTC już nie udostępniło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem pod niesamowitym wrażeniem serwisu HTC, nigdy bym się nie spodziewał, że tak świetnie można podchodzić do klientów.

    Napisałem maila do supportu HTC o skrzypiącej klapce. Na początku dostałem odpowiedź, żebym wysłał telefon do serwisu w Niemczech, co zupełnie mijało się z celem (no bo przecież nie będę wysyłał telefonu na 2-3 tyg z powodu skrzypiącej klapki, nie?). Dalsza korenspondecja zakończyła się przysłaniem nowej klapki po kilku dniach do domu! :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adtech84

    @up:

    Powinienes byc pod wrazeniem HTC a nie ich serwisu gdyz serwis (regenesis) w Twoim wypadku nie mial nic do gadania.

    Pamiętaj, że on zrobił jeszcze roota i wgrał Customa..., a tego HTC już nie udostępniło.

    Myslisz ze odblokowali botloadera i nie wiedza po co rzesza fanow ich o to prosila. Jak dla mnie poki rekamacja nie bedzie miala nic wspolnego z softem tak regenesis nawet nie bedzie sprawdzac co jest poinstalowane na naszym sprzecie:)

    Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e za pomocą Tapatalk

    Edytowane przez Smogg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak mój tata oddawał tela do Vodafone DE, to koleś go sprawdził wchodząc w recovery (s=on i te sprawy). Widocznie trzeba trafić na kogoś zorientowanego :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Layio

    Chcę oddać telefon na naprawę gwarancyjną. Mam się kontaktować z serwisem telefonicznie czy też wystarczy wypełnić formularz reklamacji i zamówić kuriera?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1
    Chcę oddać telefon na naprawę gwarancyjną. Mam się kontaktować z serwisem telefonicznie czy też wystarczy wypełnić formularz reklamacji i zamówić kuriera?

    Jak chcesz ;-) I tak skończy sie na kurierze wiec dzwonienie możesz odpuścić jednak nic nie szkodzi zadzwonić. Możesz także zanieść do punktu gdzie kupiłeś, wtedy oszczedzisz na kurierze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pnysa

    Witam zakupiłem, HTC Sensation, i widze ze jest zrootowany moje pytanie jest następujące Czy da się przywrócić poprzedni stan by nadal mieć gwarancję, nie mam pojęcia jakie wcześniej było wgrane oprogramowanie telefon jest S-OFF, Telefon był zakupiony w T-mobile w polsce. Mam trochę kurzu pod ekranem i chciałbym coś z tym zrobić więc lepiej gdyby uznali gwarancje:) z góry dziękuje za pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Smogg

    Zmiana oprogramowania w telefonie nie wpływa na jego zdolność przyciągania kurzu, więc tę usterkę powinieneś mieć naprawioną pomimo posiadania S-OFF, roota czy jakiegokolwiek innego oprogramowania.

    Jeśli jednak dla pewności wolisz pozbyć się śladów ingerencji - zapoznaj się z forumowymi tutorialami.

    http://forum.android.com.pl/f321/powra-t-do-s-on-115834/ - ten już widziałeś,

    http://forum.android.com.pl/f321/debrand-sensation-i-aktualizacje-ota-130784/ - z tego polecam przerobić fragment o CID urządzenia - abyś się upewnił, że np. nie pozostaje SuperCID w momencie, w którym zakładasz na powrót S-ON (bo co z tego, że masz S-ON, jak zostawiasz ślady poprzedniej zabawy słuchawką).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nosz *&&*@ *@( &@^@$$! # %&@*%!!! Znowu mam paproszka pod ekranem :(

    Tym razem mam zamiar wysłać do polskiego regenersis. Poskarżę się na:

    #niedziałający prawidłowo JACK

    #paproch pod ekranem

    #nagrzewanie się do wysokich temperatur (wymienią płytę główną, a JACK jest w tym, tak ?)

    #kurz wokół obwódki ekranu

    #buczący tylny głośnik

    + mały gratis i wyślę sensacje ze starą klapką :D

    Niektóre z tych rzeczy może i są naciągane, ale JACK i kurz irytują mnie bardzo.

    Zobaczymy. Na razie muszę czekać na ojca, bo to on ma papiery od fona.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nosz *&&*@ *@( &@^@$$! # %&@*%!!! Znowu mam paproszka pod ekranem :(

    Tym razem mam zamiar wysłać do polskiego regenersis. Poskarżę się na:

    #niedziałający prawidłowo JACK

    #paproch pod ekranem

    #nagrzewanie się do wysokich temperatur (wymienią płytę główną, a JACK jest w tym, tak ?)

    #kurz wokół obwódki ekranu

    #buczący tylny głośnik

    + mały gratis i wyślę sensacje ze starą klapką :D

    Niektóre z tych rzeczy może i są naciągane, ale JACK i kurz irytują mnie bardzo.

    Zobaczymy. Na razie muszę czekać na ojca, bo to on ma papiery od fona.

    chwal sie tak dalej a może żaden serwisant z regeneris nie przeczyta tego tematu :facepalm1: podaj jeszcze tylko dane z jakich wysyłasz, Panowie na pewno się ucieszą i nie będą musieli Ci nic naprawiać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x