Skocz do zawartości
KacpiPL

Serwis HTC - opinie, wrażenia, spostrzeżenia, pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mój sensation jest w regenersis już od środy(01-02-2012) do dziś ma status "W trakcie obsługi serwisowej"(Brick po próbie powrotu do S-ON, prawdopodobnie wymieniają mi płyte główną) wczoraj dzwoniłem to powiedzieli mi że czekają na części, mam nadzieje że na początku przyszłego tygodnia oddadzą mi moją słuchawke

    Edytowane przez Rybczewski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1

    Panowie i Panie, proszę byście przy okazji opisywania swoich przygód z serwisem wymieniali swoje usterki. Po pierwsze, pomoże to nowym użytkownikom, po drugie - przyszłym, po trzecie starym - bo będą juz wiedzieli co i jak poradzić innym. A i moze pozwoli to w przyszłości ustalić typowe dla tego modelu wady. Wiem, ze na ta chwilę prym wiedzie klapka i kurz pod ekranem. Co prawda, mnie żadna z tych przypadłości nie dotknęła a na klapce mam 2011/05/20 ale z tego co czytam, wnioskuje, ze to 2 pięty sensationa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja proponuje ochotnikowi by zebrał problemy oraz reakcje serwisu w tym topicu zawarte i zawarł to w jednym poście. Wtedy unikniemy kolejnych pytań o serwis :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Po S-OFF i podkręceniu procka do 1.5GHz telefon grzał się jak głupi. Stwierdziłem pewnego dnia, że wrócę do stockowego po samoczynnych restartach telefonu, jednakże nie zdążyłem tego zrobić. Telefonu nie dało się już włączyć. Po wielu próbach zrobiłem tylko S-ON, ale soft nieoryginalny został. Po zrobieniu S-ON, zdążyłem tylko zauważyć, że jest S-ON, po czym telefon się już wyłączył i nie włączył. Kurier przyszedł we wtorek. W piątek miałem już telefon z wymienioną płytą główną.

    Polecam jak najbardziej REGENERSIS

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widzę, że jednak ludzie są zadowoleni z tego całego REGENERSIS :) Czyżby mała przemiana personelu ? Niedługo ja wysyłam sensacje do nich. Podzielę się opinią :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nofink

    Ja jestem mega zadowolony.. bardzo szybko naprawili mi tel.

    Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jak zwykle mam pecha, telefonik jest w serwisie dzisiaj 14 dzień, tak więc zadzwoniłem do nich z pytaniem o przybliżony termin naprawy bo zaczynam się już niecierpliwić i niestety usłyszałem to samo co w zeszłym tygodniu, mianowicie czekają na dostawę części od HTC.

    Ja rozumiem że to nie ich wina że nie mają części i są uzależnieni od producenta ale winie za to ich niestety bo są "najbliżej".

    Mam nadzieje że ta dostawa w końcu do nich dotrze.

    Edytowane przez Rybczewski

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój problem wyglądał tak: wyświetlacz zrobił się czarny - działało podświetlenie i było parę jaśniejszych miejsc które wraz z zmianą obrazu na ekranie się przemieszczały. Dotyk, dźwięk, przyciski i cała reszta działały.

    Telefon trafił do Regeneris 3 lutego. 10 dni później (13 luty) status naprawy zmienił się z "W trakcie obsługi serwisowej" na "Urządzenie zostało przygotowane do wysyłki". Myślałem że już następnego dnia będę miał telefon. Niestety tak się nie stało. 15 lutego po południu zadzwoniłem by zapytać kiedy wyślą telefon. Pani na infolinii powiedziała że postara się przyśpieszyć wysyłkę. I co ciekawe godzinę później przyjechał kurier z telefonem. Status naprawy wciąż się nie zmienił (Urządzenie zostało przygotowane do wysyłki). Chyba jakiś bałagan tam mają :)

    Wymienili: wyświetlacz, panel dotykowy, taśmy i jeszcze coś, ale nie umiem rozszyfrować tych skrótów ;P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drink

    Ja oddałem swój 10.02.2012 kurz pod wyświetlaczem, głośnik czasem trzeszczał, dziwnie działał silniczek wibracji przy pisaniu SMS(nie zawsze). 20.02.2012 dostałem SMS, że naprawa się wydłuży bo czekają na części... Ciekawi mnie ile mają czasu od takiego zgłoszenia...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Taka informacja nic nie zmienia, nadal mają 14 dni roboczych na naprawę telefonu, wczoraj zmienili status mojego telefonu że w końcu ktoś się nim zajął a dzisiaj rano był już przygotowany do wysyłki, po 21 wrzucili info że telefon wydany i numer listu przewozowego, termin naprawy mija w ten czwartek(23.02.2012) tak więc musieli się pospieszyć inaczej musieli by mi dać nówkę sztukę a tego nikt chętnie nie robi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x